فرمانده انتظامي استان از توقيف ۱۱دستگاه اتوبوس مسافربري حامل ۵ ميليارد و ۵۷۵ ميليون ريال كالاي قاچاق در طرح يك هفته اي پليس در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 17 December 2020



به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمي شهرستاني" افزود:‌ در تحقق برنامه ريزي هاي جامع پليس استان در مبارزه با قاچاق كالا، در بررسي هاي كارشناسي و افزايش اشرافيت اطلاعاتي، اين مهم به عنوان يكي از سرفصل هاي ماموريتي از سوي پليس امنيت اقتصادي استان به صورت ويژه پيگيري و عملياتي مي شود.
وي یادآورشد: در ادامه اين رويكرد عملياتي، ماموران پليس امنيت اقتصادي استان در طرحي يك هفته اي موفق به توقيف ۱۱ دستگاه اتوبوس مسافربري حامل بار قاچاق در محورهاي مواصلاتي استان شدند.
فرمانده انتظامي استان مركزي ارزش ريالي كالاهاي كشف شده در اين عمليات ها را در حدود۵۵ ميليارد و ۵۷۵ ميليون ريال طي ارزيابي كارشناسان پليس امنيت اقتصادي استان اعلام كرد و گفت:‌ در بازرسي از اين خودروها، تعدادي حلقه لاستيك، لوازم خانگي و مواد خوراكي كشف و ۱۱ نفر نيز دستگير شدند.
اين مقام ارشد انتظامي با بيان استمرار و قاطعيت پليس در برخورد با قاچاقچيان كالا یادآورشد: دستگيرشدگان در اين عمليات ها با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار