معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: حدود ۲۸۰ هزار حلقه لاستیک یارانه‌ای با ارز دولتی در بین رانندگان استان اصفهان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ 15 December 2020

علیرضا جعفری افزود: استان اصفهان از نظر جغرافیایی و اقتصادی در زمینه حمل و نقل دارای شرایط ویژه‌ای است و سالانه با حدود ۵۳ میلیون تن جا به جایی کالا به دیگر استان‌ها رتبه نخست کشور قرار دارد.
وی گفت: از مهرماه ۱۳۹۷ برای جلوگیری از تورم و کمبود لاستیک با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، توزیع لاستیک یارانه‌ای در بخش حمل و نقل عمومی کشور از طریق سامانه تایر آغاز شد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: ادامه توزیع لاستیک نیز از سامانه کالا وزارت صمت انجام می‌شود و رانندگان می‌توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت درخواست نسبت به دریافت حواله لاستیک اقدام کنند.
جعفری گفت: امسال مشکلاتی در زمینه توزیع روغن به وجود آمد که با هماهنگی صنوف و سازمان صمت استان توزیع روغن بین رانندگان آغاز شده است.
وی با بیان اینکه استان اصفهان دارای جایگاه سوم جا به جایی مسافر در کشور است گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا شرایط خاصی حاکم بود و جا به جایی مسافر نیز ۵۳ درصد کاهش یافت.
جعفری همچنین به معضل حمل بار توسط اتوبوس‌های مسافربری اشاره کرد و گفت: اتوبوس‌های مسافربری مجاز به جا به جایی کالا در قالب ضوابط تعیین شده، هستند و به شرکت‌ها و واحد‌های مسافربری بخشنامه شده است که خارج از این ضوابط کالا حمل نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار