مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: پس از بررسی‌های فنی لازم و نشست‌های مربوطه در خصوص میزبانی بوشهر در آبان ماه امسال مقرر شد برای نخستین بار جشنواره "موسیقی کلاسیک ایرانی" در اسفندماه سال جاری در این استان برگزار شود.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 15 December 2020

فاطمه کرمپور روز سه‏‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:در این زمینه روز گذشته نیز نشست هماهنگی برگزاری سومین جشنواره "موسیقی کلاسیک ایرانی" با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار بوشهر در تهران برگزار شد.

وی یادآورشد: برگزاری فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی یکی از رویدادهای تاثیرگذار ۲ سال اخیر موسیقی کشور است و اکنون برای برگزاری سومین دوره آن در بوشهر هماهنگی‏‌های لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: استان بوشهر از دیر باز مهد موسیقی است و چنین ظرفیتی بدون شک به برگزاری هر چه باشکوه‎تر جشنواره "موسیقی کلاسیک ایرانی" کمک می‎کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در این راستا از ظرفیت تمام هنرمندان هم استانی برای برگزاری شایسته جشنواره بهره‌‏گیری خواهد شد.

نخستین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی آذرماه سال ۹۵ در تالار رودکی و فرهنگسرای بهمن تهران برگزار و دومین دوره نیز با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی خانۀ موسیقی ایران، انجمن موسیقی ایران، مؤسسه فرهنگی هنری سازآواز و بنیاد رودکی آذر سال ۹۶ در تالار رودکی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار