مدیرکل پست استان اصفهان گفت: مرسولات تجارت الکترونیک صادره از این استان در پی شیوع ویروس کرونا در مقایسه با سال گذشته ۱۸۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۲۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ 09 December 2020

حمید باقری با اشاره به مجهز بودن پست به شبکه مویرگی تجارت الکترونیک در سراسر کشور اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا و ضرورت در خانه ماندن، موجب شد تا بیشتر مردم مایحتاج خود را بصورت اینترنتی و از طریق بازار تجارت الکترونیک خریداری کنند.

وی ادامه داد : پست استان اصفهان علاوه بر توزیع مرسولات اینترنتی با ارائه خدمات نیابتی توانست حجم وسیعی از ترددهای غیر ضروری را کاهش دهد و از خروج شهروندان از منزل جلوگیری کند.

 مدیرکل پست استان اصفهان افزود: در هشت ماه امسال هفت میلیون و ۲۶۸ هزار و ۱۶۸ مرسوله به استان وارد و ۶ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۱۸۷ مرسوله از استان خارج شد و شاخص ترافیک بسته و امانت صادره  با فراوانی یک میلیون ۱۸۲هزار ۷۷۱ فقره مرسوله نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۶۴درصد افزایش یافت.

باقری به رشد مرسولات خرید اینترنتی اشاره کرد و گفت: در این مدت  حدود ۳۱ درصد رشد در مرسولات اینترنتی وارده به استان و ۱۸۰ درصد در مرسولات اینترنتی صادره از استان رشد ترافیکی داشته ایم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مرکز پاسخگویی به تلفن‌های همشهریان در اداره کل پست استان از شماره ۳۲۲۰۶۰۳۰ به شماره چهار رقمی ۴۱۴۰ تغییر پیدا کرد.

مدیرکل پست استان اصفهان، ترافیک مرسولات جابه جا شده در سال گذشته دراین منطقه را ۲۵ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۷۴۵ مورد اعلام کرد و گفت: سال گذشته ۱۳ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۵۷۳ مرسوله از استان صادره و  ۱۲ میلیون و ۴۶۲ هزار و  ۱۷۲ مرسوله در این مدت وارد این منطقه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار