نمایش «کافه سایه» نیز کاری از گروه نمایشی روزنه آبی شهرستان بهار است که در سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان اجرا و به صورت زنده از طریق لایو اینستاگرامی پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 09 December 2020

به گزارش مهر، نمایش‌های «مَلی» از همدان و «کافه سایه» از بهار به صورت لایو اینستاگرامی در سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان پخش می‌شود.

نمایش «ملی» ۷۵ دقیقه‌ای است و از ساعت ۱۶ سه‌شنبه ۱۸ آذرماه از طریق لایو اینستاگرامی در صفحه hamedan.farhang@ پخش خواهد شد.

فاطمه نوری، شهرام صمدی نیا، مریم خوش صفت، حمیدرضا رضایی مجد، شیما شادمانی، فتانه ترابی، ندا هادیان، فریبا جعفری، سپهر غفاری، حمیدرضا سلیمانی، فاطمه نوری، نگین دبیقی بازیگران این نمایش موزیکال هستند.

شیما شادمانی دستیار کارگردان، سوفیا بختیاری مدیر صحنه و شقایق واعظ منشی صحنه این نمایش است و مرتضی بختیاری آهنگسازی، امید انصاری طراحی صحنه، سعید باغبانی‌نیر طراحی لباس، حجت محمدی گرافیک و تیزر، اردشیر ثریایی ساخت دکور، قاسم بهرام لو طراح گریم و فرهاد رحیمی اجرای گریم را بر عهده دارند.

در این نمایش، مَلی همراه یک گروه مطرب برای اجرا در یکی از خانه‌های اعیانی به تهران می‌آید و عاشق یکی از کلفت‌های آن خانه می‌شود و...

نمایش «کافه سایه» نیز کاری از گروه نمایشی روزنه آبی شهرستان بهار است که در سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان اجرا و به صورت زنده از طریق لایو اینستاگرامی پخش می‌شود.

این نمایش به نویسندگی ابراهیم عادل‌نیا و کارگردانی ابراهیم یمین‌اسماعیلی و محمود غفاری، سه شنبه ۱۸ آذرماه ساعت ۱۱ به مدت ۵۵ دقیقه به صورت زنده در صفحه hamedan.farhang@ در اینستاگرام اجرا و پخش می‌شود.

سید مهرداد کاووسی حسینی، احسان آزادجو، مهدی روزبهانی، فروزان حسینی، محمود غفاری و سهیل طاووسی بازیگران نمایش «کافه سایه» هستند.

نمایش در سه اپیزود روایت می‌شود و در سه مقطع تاریخی بیانگر واقعه مشترکی است که بین افراد جامعه اتفاق می‌افتد.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان با حضور هشت گروه نمایشی از ۱۶ تا ۱۹ آذرماه به صورت مجازی در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار