فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۶ میلیون و ۸۶ هزار تن کالا از استان جابجا شده و بیشتر تناژ کالا جابجا شده مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۴ میلیون و ۶۳۲ هزار تن می‌باشد.
کد خبر: ۹۲۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 08 December 2020

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تعداد حواله هاي صادره ۶۴۳ هزار و ۵۰۰ نسخه و تعداد بارنامه های صادر شده ۴۰۶ هزار ۷۹ نسخه است.

وی خاطر نشان کرد:۱۰ کالا اصلی جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای سیمان فله و کسیه، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، گندم انسانی، هیدرو کربن، سنگ سنگبری، انواع بنزین، گازوئیل و انواع آجر است.​

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به صدور کارت هوشمنددر استان ، افزود: ۱۷ هزار و ۶۰۲ کارت هوشمند از ابتدای امسال تا کنون برای رانندگان تمدید و صادر شده است.

کرمی تصریح کرد:از ابتدای سال تاکنون برای رانندگان حمل ونقل کالا در استان کرمانشاه ۱۲۰۳۵ کارت هوشمند تمدید شده ودر بخش ناوگان باری ۱۱۸ و در بخش ناوگان باری وانت بار ۴۳۱۷ کارت هوشمند صادر شد.

وی همچنین از صدور ۲۴۱ کارت هوشمند برای رانندگان وانت باری و صدور ۵۹۱ کارت هوشمند برای رانندگان بخش حمل و نقل کالا خبر داد.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پایان گفت:  با توجه به تمهیدات صورت گرفته برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، بستر اینترنتی تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر فراهم شده است و رانندگان می توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.

 




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار