فرماندار مهران گفت: روستائیان شهرستان مهران پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و به استثنای دو روستا مابقی در وضعیت سفید هستند.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 11 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ،اسد قاسمی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر فوت شدگان شهر ایلام در آرامستان صالح آباد تدفین می‌شوند در رابطه با تدفین و برقراری نظم نیاز به حمایت‌های استان داریم.

فرماندار مهران از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم روستاهای مهران اعلام رضایتمندی کرد و گفت: از ۱۳ روستای شهرستان،پنج روستا از هشت روستای بخش صالح آباد در وضعیت سفید قرار دارد و در ۲ روستای این بخش سه مبتلا داشتیم که به لطف خدا هر سه نفر آنها بهبود یافته‌اند. و امیدوارم ما مسئولین و شهروندان در حفاظت از جان خود و رعایت پروتکل‌ها همانند روستائیان عمل کنیم.

این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید و در آن مقرر گردید شهرداری‌ها و نیروی انتظامی در اعمال محدودیت‌ها در دو آرامستان شهرستان نظارت بیشتر و از تجمع جلوگیری کنند. و شهرداری‌ها متکدیان را جمع آوری کنند. همچنین تمام ادارات و نهادها موظف هستند، در قسمت ورودی ادارات تابلو پیشگیری نصب کنند، و شبکه بهداشت بر ورودی ادارات نظارت کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار