مسؤول گروه جهادی خادمان مسجد مقدس جمکران از تمرکز کمک‌های مومنانه این گروه بر منطقه جمکران خبر داد و گفت: کمک‌های انجام شده شامل کمک‌های معیشتی، درمانی و دارویی، لوازم التحریر و ارائه مشاوره‌های خانواده و حقوقی است تا در حد توان محرومیت در این منطقه را کاهش دهیم.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 07 November 2020

به گزارش تابناک قم، سعید محمدی با اشاره به اینکه پس از فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای رزمایش مومنانه، قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی در مسجد مقدس جمکران شکل گرفت، اظهار کرد: جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران برای محرومیت زدایی از منطقه جمکران گروهی جهادی را ذیل این قرارگاه تشکیل داده و خدمات مختلفی را به مردم شریف این منطقه ارائه کردند.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان تمامی اهالی این منطقه از غذای تبرکی مسجد مقدس جمکران بهره مند شدند و با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد 370 خانواده این منطقه نیازمند حمایت و رسیدگی هستند.

مسؤول گروه جهادی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه به مردم این منطقه شامل کمک‌های معیشتی، درمانی و دارویی، لوازم التحریر و ارائه مشاوره‌های خانواده و حقوقی بوده است، گفت: در این مدت بیش از یک تن گوشت گوسفند، 500 بسته معیشتی شامل 10 کیلوگرم برنج، مرغ و روغن، 18 هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های محروم این منطقه توزیع شده است.

محمدی ادامه داد: بالغ بر 150 نفر از اهالی این منطقه در طرح پایش سلامت با همکاری دارالشفای حضرت مهدی (عج) ویزیت رایگان شده و در صورت نیاز به پزشکان متخصص و دارو، تمام این خدمات به صورت رایگان به آنها ارائه شده است.

وی از اهداء 300 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم این منطقه خبر داد و ابراز کرد: همچنین 50 جفت کفش برای دانش آموزان محروم منطقه جمکران به همت خیرین تهیه و با آغاز سال تحصیلی به آنها اهدا شد.

مسؤول گروه جهادی مسجد مقدس جمکران به برنامه‌های آتی این گروه در رفع محرومیت از چهره منطقه جمکران خبر داد و گفت: طرح تعمیر منازل، تعمیر لوازم منزل، طرح اشتغال زایی برای بانوان سرپرست خانواده با همکاری یکی از موسسات خیریه در حال پیگیری است، همپنین برگزاری دوره‌های فرزند پروری، خانواده و سبک زندگی اسلامی در دست اقدام است.

محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقداماتی که در حد توان انجام می دهیم بتوانیم در رفع محرومیت از چهره منطقه جمکران اثرگذار باشیم و لبخند رضایتی بر لبان امام زمان(عج) بنشانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار