این روز‌ها که موبایل قاپی در معابر افزایش یافته، یکی از سارقین حرفه‌ای بعد از آن که به دام پلیس افتاد، توصیه‌های جالبی را به شهروندان کرد.
کد خبر: ۹۰۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 07 October 2020

به گزارش تابناک سمنان بعد از افزایش تعداد سرقت‌ها به عنف، گوشی و کیف قاپی در خیابان‌های تهران، نیروی انتظامی در طرحی ویژه تعداد زیادی از سارقان، زورگیران و سارقان به عنف را بازداشت کرد.

در میان بازداشت شدگان یکی از سارقان و موبایل قاپ‌های حرفه‌ای حضور داشت. این سارق که در مقابل خبرنگاران از کرده خود اظهار ندامت می‌کرد و چند توصیه مهم و کاربردی برای شهروندان داشت تا گوشی‌های موبایلشان به سرقت نرود.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با ارائه ۳ راهکار خطاب به شهروندان، گفت: شهروندان موقع صحبت کردن در داخل وسایل نقلیه، باید شیشه خودروی خود را بالا بدهند و درب‌ها را هم قفل کنند.

این سارق با بیان اینکه شهروندان هنگام صحبت کردن در پیاده راه، گوشی را سمت دیوار بگیرند، افزود: این امر موجب می‌شود که سارق نتواند مدل گوشی را تشخیص دهد و به همین دلیل از خیر سرقت می گذرد.

وی ادامه داد: سارقان به دنبال سرقت گوشی های مدل بالا و خوب هستند و زمانی که گوشی مشخص نباشد، سارق دنبال آن نمی‌روند.

این سارق در آخرین توصیه خود گفت: همچنین افراد در خیابان، نباید با تلفن‌های همراه خود بازی کنند چرا که هم سرقت آن آسان و هم مدل گوشی به راحتی تشخیص داده می شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار