رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: نخستین نمایشگاه محصولات ارگانیک، سالم و طبیعی امروز در پارک شاهد کرمانشاه بر پا شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 07 September 2015
رضا سلیم ساسانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: همزمان با نخستین نمایشگاه محصولات ارگانیک ششمین نمایشگاه ماشین‌آلات، ادوات، محصولات کشاورزی، سیستم‌های آبیاری، دام و طیور از امروز به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه بر پا شد.

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه زمان بازدید از نمایشگاه‌ها را در دو نوبت اعلام و بیان کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از نخستین نمایشگاه‌ محصولات ارگانیک و ششمین نمایشگاه بخش کشاورزی صبح‌ها از ساعت 9:30 تا 12:30 و عصرها از ساعت 15:30 تا 21 در پارک شاهد کرمانشاه حضور یابند.

سلیم ساسانی با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه محصولات ارگانیک از امروز هجدهم شهریور ماه به مدت چهار روز آماده بازدید علاقه‌مندان است، گفت: نمایشگاه‌های مذکور در فضایی بالغ بر سه هزار متر مربع بر پا شده‌اند.

وی از حضور 100 شرکت در این نمایشگاه خبر داد و افزود: شرکت‌ها از استان‌هایی همچون کرمانشاه، مشهد، آذربایجان شرقی، همدان و کردستان در نمایشگاه محصولات سالم و ماشین‌آلات کشاورزی و صنایع وابسته به آن در نمایشگاه محصولات ارگانیک و بخش کشاورزی حضور دارند.

سلیم ساسانی اظهار کرد: علاقه‌مندان از هجدهم ماه تا بیست و یکم شهریور فرصت دارند که از نخستین نمایشگاه عرضه محصولات پاک و ارگانیک و ششمین نمایشگاه ادوات کشاورزی، سیستم‌های نوین آبیاری و صنایع وابسته  دیدن کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار