کد خبر: ۸۹۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 12 September 2020

 

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در بازديد از مركز بهره برداري و تاسيسات تقويت فشارگاز اردبيل، سراب، چلوند و تاسيسات اندازه گيري گاز آستارا در نشست همفكري، با كاركنان به گفت و گو پرداخت.

 

 

به گزارش روابط عمومي شرکت ملی گاز ایران، فيروز خدايي مدیر منطقه 8 عمليات انتقال گاز ایران، در حاشيه بازديد و تبادل نظر با پرسنل اين تاسيسات، با اعلام اين مطلب، گفت: تلاش و كوشش كاركنان اين منطقه در همكاري هاي سازماني و ايجاد تمهيدات مناسب، تاثير بسزايي در افزايش راندمان انتقال و تامين سوخت مشتريان داشته و اين نشان از آمادگي پرسنل بمنظور انجام وظيفه محوله و خدمت رساني به هموطنان دارد.

وي تبادل تجربيات را ارزان‌ترين روش براي توسعه سازماني دانست و افزود: تمامي كاركنان بايد از تمام توان خود در جهت کاهش هزینه های جاری و نهادینه سازی مدیریت صحیح مصرف در سازمان بهره گرفته تا با کاهش هزینه ها، از هدررفت سرمایه های جاری جلوگیری کرده و با بهره مندي از دانش و تجربه سال قبل، در پايداري انتقال بهينه گازطبيعي موفق عمل کنند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ایران بر مشاركت كار گروهي و خرد جمعي تاكيد و تصريح کرد: توجه و رعايت مقررات مالي و اداري، برنامه ريزي، همفكري و شناسايي توانمندي‌ها و تعامل، مي‌توانند ضمن جلوگيري از دوباره كاري و چالش‌ها، موفقيت‌هاي سازماني را تضمين و از بروز بحران هاي احتمالي جلوگيري کند.

خدايي، هدفاز برگزاری این نشست را شناخت و آشنایی بیشتر از طریق دیدار حضوری و دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات همکاران عنوان كرد و گفت: اميدواريم بتوانيم با استفاده از نظرات و پیشنهادات و راهکارهای سازنده نیروهای توانمند منطقه، در دستیابی به اهداف سازماني و ارایه خدمات ارزنده تر به هموطنان و رفع مشکلات كاركنان بکوشیم.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ایران، توجه به منابع انساني و رفع مشكلات و دغدغه هاي فكري كاركنان را زمينه ساز بهره وري اعلام و از اين رو به پرسش‌ها و نظرات كاركنان توجه و پاسخهاي لازم را ارائه كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار