استاندار مازندران از ارائه تسهیلات کم بهره بخش کشاورزی با اولویت مناطق محروم در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 28 August 2020

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با محوریت بررسی و مشکلات واحدهای صنعتی چهاردانگه در کیاسر برگزار شد، با اشاره به این که ورود به مسائل و مطالبات اقتصادی و رفع مشکلات مناطق محروم از تاکیدات دولت و رویکرد مدیریت در استان است، اظهار کرد: مقرر شد عملیات گازرسانی شهر و شهرک صنعتی منطقه چهاردانگه آغاز شود، خوشبختانه مشکلات زیرساختی خاصی از جمله آب شرب در این شهرک صنعتی وجود ندارد.

وی افزود: ارائه تسهیلات کم بهره بخش کشاورزی با اولویت مناطق محروم نیز در دستور کار قرار دارد.

استاندار مازندران با اشاره به این که پروژه نیروگاه زباله سوز ساری به عنوان نماد استان شناخته شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه مشکل تامین اعتبار ندارد و همه سعی و تلاش دولت و استان این است که مشکل زباله شهرستان ساری هرچه زودتر حل شود.

حسین زادگان در ادامه با اشاره به این که دشمن با تمام امکانات خود، کارآمدی نظام را هدف قرار داده است، گفت: همه باید نگاه وحدت بخش داشته باشیم و با توجه به مطالبات مردم، میزان تلاش ها و اقدامات را افزایش دهیم.

وی با بیان این که اتفاقات بزرگی که در کشور می افتد، نباید کوچک جلوه داده شود چرا که در همه بخش ها اقداماتی صورت گرفته که از دستاوردهای نظام است، افزود: باید نقطه تعادلی ایجاد کنیم تا بتوانیم در چارچوب نظام و شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی موجود کشور حرف بزنیم و مطالبه گری کنیم.

استاندار مازندران با طرح این نکته که تخصیص بودجه متناسب با منابع اعتباری کشور انجام و براساس شاخصه هایی که در استان و اولویت بندی هایی که وجود دارد تصمیم گیری می شود، یادآور شد: اولویت مهم ما برنامه ریزی برای توسعه متوازن و عادلانه است و مردم را باید به سمت بخش های مولد اقتصادی هدایت کنیم.

حسین زادگان گفت: دولت در شرایط تحریم و بحران های ظالمانه و سنگین با تشکیل جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نسبت به توسعه و رونق اقتصادی در بخش های مختلف اقدام نموده است.

استاندار مازندران با بیان این که آنالیز و خروج واحدهای صنعتی از تملک بانک ها به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه چهاردانگه منطقه محروم بوده و مردم این منطقه با مشکلات زیادی مواجه هستند بنابراین واحدهای تولیدی که در تملک بانک ها قرار دارند باید هرچه زودتر از تملک خارج شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار