کد خبر: ۸۹۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 28 August 2020

 

اجرای طرح اطعام حسینی در لاهیجان

لاهیجان - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لاهیجان از اجرای طرح اطعام حسینی برای نیازمندان در این شهرستان خبر داد.

عسگر اکبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی  از شرکت مردم لاهیجان در جمع آوری کمک به محرومین طی یک سال اخیر،  اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان سال جاری با مشارکت مردم و خیرین شهرستان ۲۴ هزار پرس غذای گرم در وعده ی افطار در منازل نیازمندان تقسیم شد.

وی با اشاره به اینکه طرح اطعام حسینی با بهره‌مندی از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر برای اطعام نیازمندان لاهیجانی آغاز شده است، خاطر نشان کرد: طرح مذکور به منظور جمع آوری نذورات مردمی و توزیع بین نیازمندان اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لاهیجان با تاکید بر آمادگی این نهاد به منظور جمع آوری نذورات، خاطر نشان کرد: در طرح اطعام حسینی غذای گرم با رعایت کلیه نکات بهداشتی با همکاری و همراهی خیران و نیکوکاران تهیه و برای جلوگیری از تجمع، درب منازل مددجویان، نیازمندان، سالمندان، ایتام و بیماران توزیع می شود.

اکبری افزود: خیران می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۱۳۱۴#۸۸۷۷* و یا تماس واحد مشارکت با شماره ۰۱۳۴۲۲۲۰۴۵۰، در طرح اطعام و احسان حسینی مشارکت کنند.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار