کد خبر: ۸۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 05 September 2015


شهردار منطقه 5 کرج گفت: سامان بخشی به روند جابه‌جایی مسافران در دستور کار ویژه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جمعی از مسئولان شهری کرج و اعضای شورای شهر ظهر امروز از پایانه مسافربری غرب کرج بازدید کردند.

براساس این گزارش، عباس سعیدی‌کیا ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند احداث پایانه مسافربری غرب کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پایانه با هدف ارائه بیشتر خدمات به مردم و مسافران و همچنین رفع دغدغه‌های مردم در این خصوص راه‌اندازی خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با سامان بخشی به روند جابه‌جایی مسافران درون‌شهری بتوانیم اقدامات موثری را در خصوص توسعه خدمات‌رسانی به مردم انجام دهیم.

این مسئول گفت: ایجاد نمازخانه، سرویس بهداشتی، سایبان و سالن انتظار، ورودی و خروجی از مهمترین ایستگاه‌ها و خدمات ارائه شده در این پایانه است.

سعیدی‌کیا خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این فضا، شاهد کاهش هزینه و زمان سفرهای درون‌شهری خواهیم بود و ضمن کاهش معضل ترافیک، فعالیت مسافربرهای شخصی نیز تا حد زیادی کنترل می‌شود.

وی گفت: با توجه به مطالبات و نیازهای شهر و شهروندان، مدیریت شهری بر مبنای بودجه‌ها و امکانات موجود نسبت به اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی جهت رفع نیازها اقدام می‌کند که احداث پایانه مسافربری غرب کرج را باید اقدامی در همین راستا ارزیابی کرد.

*افزایش تعداد پایانه‌های مسافربری در کرج ضروری است

در ادامه این بازدید احمد افضلی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج نیز از اهتمام ویژه مدیریت شهری به منظور افزایش تعداد پایانه‌های مسافربری خبر داد و ضمن آنکه آن را اقدامی کارشناسانه و همسو با کاهش معضل ترافیک و آلودگی هوا خواند، بیان داشت: ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی یکی از دغدغه‌های جدی شورای شهر است که با احداث پایانه‌های تاکسیرانی می‌توان ضمن تجمیع خطوط، رفاه حال رانندگان را نیز بیش از پیش تامین کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار