کد خبر: ۸۸۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 26 July 2020

نماز جمعه سنگر مستحکم ولایت است

تابناک/فومن- امام جمعه فومن با اشاره به اینکه نماز جمعه سنگر مستحکم ولایت است، گفت: از تریبون نماز جمعه برای بیان مطالبات مردمی استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسن صفوی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه فومن به مناسب پنج مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور، گفت: با توجه به فعالیت سیزده ساله‌ام به عنوان امام جمعه شهرستان فومن همیشه شاهد تلاش‌ها خبرنگاران در این شهرستان شاهد تلاش‌های فراوان اصحاب رسانه بوده‌ام.

وی با بیان اینکه ۸۵۹ مرکز تجمع نماز جمعه در کشور داریم، گفت: نماز جمعه یک رکن اساسی در امر سیاسی و عبادی است.

امام جمعه فومن با اشاره به اهمیت نماز جمعه، آن را سنگر مستحکم ولایت دانست و افزود: بلندگوهای دینی و مذهبی در رسانه‌ها به نوعی جهاد در امر دین است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه را محل مطالبه گری مردم از مسئولین است، خاطر نشان کرد: خبرنگاران به عنوان سرداران این عرصه واسطه بین مردم و مسئولین هستند.

حجت الاسلام صفوی با اشاره به مشکلات کشور و شهرستان از رسانه‌ها خواست مشکلات شهر را به مسئولین برسانند و ادامه داد: از تریبون نماز جمعه برای بیان مشکلات و مطالبات مردم استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه کشور در اجرای طرح مواسات و همدلی بسیار شجاعانه عمل کردند، افزود: در ایام کرونا توانستیم اعتبار ۶۰ میلیونی دریافت کرده و به اختیار اقشار آسیب پذیر قرار گرفت.

حجت الاسلام صفوی از هزینه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیونی برای تأسیس مصلای آیت الله بهجت خبر داد و گفت: در بخش‌هایی از مصلا دچار کمبود هستیم که امیدواریم با حمایت مردم و مسئولین نواقص موجود رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار