مهدی تارتار، سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان، در گفت‌‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی اخیر تیمش در برابر نساجی مازندران، که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: بازی سختی داشتیم و 10 نفره شدن تیم ما باعث شد فشار روی تیم بیشتر شود اما بچه‌ها با دوندگی بیشتر و تلاش خوبی که داشتند، خلا یک بازیکن کمتر را به خوبی پر کردند و توانستیم از بازی خارج از خانه مان یک امتیاز بگیریم که با توجه به شرایط و فاصله امتیازی که با تیم نساجی داشتیم به آنها اجازه ندادیم به ما نزدیک شوند و در مجموع نتیجه بدی در این دیدار کسب نکردیم.

تارتار درخصوص عواملی که باعث شد این تیم با وجود مشکلات و شرایط‌شان در جدول، انگیزه‌شان را برای ادامه فصل حفظ نمایند، تصریح کرد: همه بچه‌های تیم من تشنه موفقیت هستند و برای سال‌های بعدی فوتبال‌شان برنامه‌ریزی‌هایی دارند که بتوانند به تیم‌های خوب و بزرگ بروند. به همین خاطر رتبه تیم در آینده‌شان تاثیرگذار است و من بارها با آنها صحبت کرده‌ام و می‌دانند هرچقدر تیم‌شان در این فصل رتبه بهتری را در جدول به دست بیاورند، خواهان بیشتری برای فصول‌ بعدی خواهند داشت. به خاطر خودشان هم که شده تلاش می‌کنند هم تیم‌شان و هم خودشان موفق باشند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ضمن ابراز ناراحتی از حل نشدن مشکلات مالی باشگاه، گفت: متاسفانه مشکلات مالی ما همچنان پابرجاست. طبق قولی که به بچه‌ها داده و در رسانه‌ها هم اعلام کرده بودند قرار بود 20 درصد از مطالبات تیم پرداخت شود اما بعد از بازی با نساجی مازندران چکی به آنها داده شد که فقط 12 درصد از مطالبات تیم بود که بچه‌های ما از این بدقولی خیلی ناراحت شدند. امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند. تیم ما امسال در لیگ ماندگار شده ولی این کار درستی نیست. من فقط می‌خواهم این مساله را مطرح کنم که اگر تیم مثل فصول گذشته در خطر سقوط بود، آیا مسئولان به همین راحتی از تیم دوری می‌کردند یا این که مثل پروانه دور بازیکنان و کادر می‌چرخیدند تا در لیگ بمانیم؟! ما انتظار داشتیم قدر کار خوب این مجموعه را بدانند و حق و حقوق اعضای تیم را به صورت کامل پرداخت کنند.

تارتار درخصوص بازی پیش روی تیمش برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس قهرمانی‌اش مسجل شده و من پیشاپیش این اتفاق را به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. ما هم می‌خواهیم در این دیدار، بازی جوانمردانه‌ای از خود به نمایش بگذاریم به این دلیل که بتوانیم در پایان فصل رتبه بهتری در جدول به دست بیاوریم. بچه ها معمولا مقابل تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس و استقلال انگیزه خوبی دارند.

 

او ضمن اشاره به پیروزی تیمش در بازی رفت برابر پرسپولیس تصریح کرد: تیم ما به اندازه بازی رفت برای بازی مقابل پرسپولیس انگیزه دارد. همان طور که گفتم بچه‌های ما می‌دانند رتبه تیم‌شان در پایان فصل، در آینده‌شان تاثیر زیادی دارد. به همین خاطر مثل بازی رفت با تمام قوا و با انگیزه بالا برابر پرسپولیس به میدان می‌روند. پرسپولیس این روزها  نشان داده تیم قدرتمندی است و بدون شک ما در این بازی کار سختی مقابل این تیم داریم.