برنامه انعکاس نوشته، انعکاس جملات برگزیده رُمان هایی است که مخاطبان با صدای خود ضبط و ارسال می کنند.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 20 July 2020

مدیر کتابخانه تخصصی ادبیات گفت: برنامه انعکاس نوشته، انعکاس جملات برگزیده رمان هایی است که توسط مخاطبان خوانده شده و به صورت صوتی به نشانی ghalamestan.ghadir@gmail.com ارسال می شود.

لیلا اکبریان اظهار داشت: هدف این برنامه معرفی کتاب از کلام مخاطبان و همچنین معرفی بیشتر کتابخانه تخصصی ادبیات و مرکز آفرینش های ادبی قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است.

وی با بیان اینکه این برنامه از 20 تیرماه آغاز شده است، افزود: این برنامه محدودیت زمانی و سنی ندارد ولی حجم صوت ارسالی نباید بیشتر از یک دقیقه باشد و در ابتدای خوانش مخاطبان بایستی اسم کتاب، نویسنده، مترجم، شماره صفحه و خودشان را معرفی کنند.

مدیر کتابخانه تخصصی ادبیات ادامه داد: صوت های برگزیده در صفحات مجازی کتابخانه تخصصی ادبیات بارگذاری می شود و به صوتی که بیشترین علاقه مندی و بازدید را داشته باشد جایزه فصلی تعلق خواهد گرفت.

اکبریان تصریح کرد: همچنین این صوت ها علاوه بر اینکه در صفحات مجازی کتابخانه تخصصی ادبیات استفاده می شوند، در زمانی معین صوت های برگزیده تبدیل به موشن و انیمیشن خواهد شد.

گفتنی است؛ علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کتابخانه تخصصی ادبیات به آدرس خیابان علامه امینی شرقی، باغ غدیر، ساختمان الغدیر، طبقه دوم مراجعه و یا با شماره 03132602740 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار