با اعتبار 581 هزار میلیون ریال صورت گرفت
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: 54 طرح مهم گازرسانی با مجموع اعتبار 581 هزار میلیون ریال در استان بوشهر با موفقیت اجرا شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 02 September 2015
غلام‌عباس حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح طرح‌های این شرکت همزمان با هفته دولت اظهار کرد: همزمان با پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز ایران و در سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت، شرکت گاز استان بوشهر توانست 54 طرح مهم گازرسانی در اقصی نقاط استان را با موفقیت افتتاح، تکمیل و یا آغاز کند.

وی ادامه داد: به‌منظور اجرای این طرح‌ها اعتباری در حدود 581 هزار میلیون ریال هزینه شده است.

حسینی از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها را افتتاح، آغاز به کار و یا تکمیل شبکه گازرسانی در 7 شهر و 47 روستای استان برشمرد و افزود: همزمان با هفته دولت، شبکه گازرسانی در سه شهر بوشهر، برازجان و گناوه با اعتبار 115 هزار و 934 میلیون ریال تکمیل و زمینه برخورداری 14 هزار خانوار شهری از نعمت گاز در مناطق یاد شده فراهم شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه آغاز عملیات گازرسانی به سه شهر کوهستانی و صعب‌العبور کلمه، تنگ ارم و بوشکان با هزینه 78 هزار و 808  میلیون ریال را از جمله طرح‌های سخت و مهم گازرسانی در استان برشمرد که فاز نخست آن در هفته دولت کلنگ‌زنی شد.

وی اضافه کرد: با گازرسانی به این سه شهر، طی 2 سال آینده ظرفیت برخورداری جمعیت شهری استان از نعمت گاز به 97 درصد افزایش خواهد یافت.

حسینی در ادامه بیان کرد: همچنین همزمان با هفته دولت، شهرآباد به‌عنوان سی و سومین شهر و روستای پرک به‌عنوان 159مین روستای استان با اعتباری معادل 32 هزار و 560 میلیون ریال به شبکه سراسری گاز متصل و یک هزار و 643 خانوار در این دو شهر و روستا قادر به استفاده از گاز شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین افزود: عملیات آغاز به کار گازرسانی به 46 روستای دیگر در اقصی نقاط استان با اعتبار 262 هزار و 900 میلیون ریال و با پیش‌بینی بهره‌مندی 4 هزار و 855 خانوار روستایی از گاز طبیعی از جمله دیگر طرح‌های مهمی بود که در هفته دولت توسط شرکت گاز استان بوشهر با موفقیت اجرا شد.

وی گفت: همچنین افتتاح و یا آغاز  عملیات گازرسانی به 10 واحد صنعتی مهم در استان از جمله گازرسانی به کارخانه سیمان مند دشتی، کارخانه متانول کاوه، سیراف انرژی،  دو ایستگاه  CNG در شهرستان‌های بوشهر و دیلم و نیز چند واحد تولیدی صنعتی دیگر همزمان با هفته دولت با موفقیت اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از حمایت‌های ارزشمند استاندار بوشهر، فرمانداران شهرستان‌ها و سایر مسئولین ذی‌ربط در راستای تحقق مطلوب طرح‌های گازرسانی در استان همزمان با هفته دولت تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرد: امیدوارم با تداوم روند موجود، همچنان شاهد توسعه شتابان گازرسانی در گستره استان و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به هم استانی‌های عزیز باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار