وقتی بازار رایزنی ها در مازندران داغ می شود ؛
در حالی سرپرستان دو دستگاه فرهنگی و آموزشی استان در غیاب استاندار مازندران معرفی شدند که گمانه زنی های متعددی برای انتخاب مدیران این دو دستگاه به وجود آمده است .
کد خبر: ۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷ 28 February 2015
در حالی سرپرستان دو دستگاه فرهنگی و آموزشی استان در غیاب استاندار مازندران معرفی شدند که گمانه زنی های متعددی برای انتخاب مدیران این دو دستگاه به وجود آمده است .
به گزارش تابناک در حالی سید اسماعیل احمدی جانشین حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شد که استان در آستانه نخستین همایش بین المللی تاریخ شفاهی مازندران قرار داشت .
از طرفی دیگر دانشگاه پیام نور نیز به هنگام سفر استاندار مازندران شاهد تودیع رئیس این دانشگاه بود تا با سرپرستی یکی از معاونین این دانشگاه اداره شود .
در این بین و بواسطه حساسیتی که در انتخاب مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد و رئیس دانشگاه پیام نور استان وجود دارد رایزنی های گسترده و گمانه زنی های فراوانی در استان وجود دارد که حکایت از مهم بودن انتخاب سکانداران این دو دستگاه فرهنگی برای گروه های مختلف سیاسی و فرهنگی می باشد .
اما این روز ها نام های متعددی برای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مطرح بود که از محمود دیانی معاون دانشگاه مازندران ، نیکزاد مدیر سازمان تبلیغات استان تهران ، احد جاودانی معاون اسبق فرهنگی ارشاد استان بیشتر به گوش می رسد.
از سویی بر اساس گمانه زنی ها بخت لحمیان رئیس دانشگاه علمی کاربردی مازندران ، رضایی کلانتری معاون دانشگاه پیام نور ساری و نجفی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور برای مدیریت دانشگاه پیام نور مازندران بیشتر از رقبا می باشد .
به هر ترتیب آنچه مسلم است این روزها بازار رایزنی ها برای انتخاب مدیران کل این دو دستگاه فرهنگی در استان بسیار زیاد شده که به نظر می رسد انتخاب و تصمیم گیری را برای مسئولین ارشد استان دشوار کرده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار