کد خبر: ۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳ 25 January 2015
علی قاسمی طی حکمی از سوی ربیع فلاح‌جلودار استاندار مازندران به عنوان شهردار دابودشت منصوب شد.

به گزارش بصیرآنلاین، آیین تودیع و معارفه شهردار دابودشت مازندران امشب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و در این مراسم علی قاسمی با حکمی از سوی ربیع فلاح‌جلودار استاندار مازندران به عنوان شهردار دابودشت منصوب شد.

علی قاسمی سمت‌های فرماندار شهرستان‌های محمودآباد و فریدونکنار، معاون مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و مشاور استاندار مازندران را در کارنامه خود داشته است.

شهردار جدید دابودشت مازندران از فعالان عرصه رسانه و خبر بوده که حدود 10 سال به صورت حرفه‌ای در این بخش فعالیت داشته است.

حسن یحیی‌پور شهردار سابق دابودشت مازندران نیز 74 ماه در این شهر فعالیت داشته و توانسته منشا بسیاری از پروژه‌های شهر و اقدامات سازنده باشد، این مسئول هم‌اکنون به عنوان شهردار ایزدشهر مازندران مشغول به فعالیت است.

شهر دابودشت از توابع استان مازندران به لحاظ تعداد جمعیت و فضای مناسب جغرافیایی از سوی وزارت کشور تبدیل به شهر شد.

دابودشت در مسیر تردد زائران استان‌های شمالی و پایتخت کشور به آستان ملکوتی امام رضا(ع) قرار دارد و از این حیث دارای ارزش و اهمیت زیادی است.

 تعریض معابر و جاده‌های دسترسی، زیباسازی فضای شهر، ترمیم و روکش آسفالت محور مواصلاتی آمل به بابل که در این شهر واقع شده است، احداث ساختمان جدید شهرداری و آتش‌نشانی، نصب پل‌های عابر پیاده برای تردد آسان همشهریان و توجه به تردد مطمئن در این شهر از فعالیت‌های محوری شهرداری دابودشت بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار