کد خبر: ۸۶۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 22 June 2020
یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: البرز زارعی شهید راه خدمت است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پیام آیت الله سید شرف‌الدین ملک حسینی به خانواده داغدار زارعی و مردم گچساران آمده است:
حقاً آنچه که از این حادثه رخ داد، مایه غصه، رنج و درد بود، اما از سویی افتخاری برای مردم گچساران و این خانواده بود که عزیز آن‌ها در مسیر خدمت به جامعه جان خود را فدا کرد.
در ادامه این پیام آمده است: البته بعضی شاید تصور کنند که او تنها برای طبیعت، حراست از طبیعت، نجات مردم و تنفس مردم جان داد. احساس می‌کنم اینها هیچ‌کدام ارزش این را ندارد که انسان برایش جان دهد. او اگر جان داد برای فضیلت‌ها، غیرت و خدمت جان داد. برای اینکه غیرت‌های دینی و غیرت‌های اجتماعی نمیرند و یا کم رنگ نشود، جان را فدای این فضیلت‌ها کرد و رضوان خدا بر او باد.
کوهنورد عزیزی که حاضر شد که بیاید و نشان داد انسان اگر توان دارد، باید آن توان در خدمت جامعه قرار بگیرد و این در خدمت جامعه قرار گرفتن یک فضیلتی است که انسان برای احیای او باید از هر کوششی استفاده و از هیچ تلاشی دریغ نورزد.
خدمت همه عزیزان خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند آرامش قلب آنها را می‌خواهم. خداوند متعال به آنها صبر دهد و بر این صبر هم اجر عطا فرماید ان‌شاالله. مردم گچساران یک هم محلی و هم منطقه‌ای را از دست دادند، اما به چنین انسانی افتخار کنند. او به گونه‌ای شهید خدمت بود و ان‌شاءالله در لوح اعمال او این امر به زیبایی ثبت شود و خداوند متعال اجر بی پایان به او عطا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار