سید امیر حسینی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی گفت:بیمه تامین اجتماعی از ابتدای سالجاری به ۵۶ خانوار از مددجویان شهرستان مبلغ ۲۶۶.۲۸۳.۶۹۶ریال بابت حق بیمه، بیمه شدگان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۶۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 20 June 2020

سید امیرحسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به پرداخت حق بیمه مددجویان تحت حمایت به ۳۹ زن سرپرست خانوار مبلغ ۱۷۷.۵۲۲.۴۶۲ ریال پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای ۱۵ نفر از مجریان طرح یارانه ای مبلغ ۶۸.۲۷۷.۸۷۰ ریال و برای ۲نفر از مجریان ۲۰.۴۸۳.۳۶۴ریال پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی افزود: این طرح که به منظور حمایت از مجریان طرحهای اشتغال امداد از سال۸۸ انجام می شود ۲۶ خانوار از مددجویان امداد ثلاث باباجانی با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی توسط امداد مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی شده واز چرخه ی حمایت امدادخارج شده است.

حسینی ابراز داشت:تا پایان سال شاهد مستمری بگیری تامین اجتماعی تعداد۵ خانوار دیگر از مددجویان باشیم.

وی در ادامه تصریح کردطی رایزنی وتعامل با اداره منابع طبیعی ثلاث باباجانی تعداد ۷۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی هرکدام به ارزش ۶۵.۰۰۰.۰۰۰ریال جمعا به مبلغ ۴.۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ریال تحویل مددجویان تحت پوشش شد.

حسینی افزود : این امر در جهت ترویج فرهنگ صیانت از جنگل وطبیعت ویا مصرف بی رویه برق از محل منابع طبیعی وکمک خیرین نیکوکار انجام شده است واین دومین مرحله این طرح در مناطق محروم ومرزی ثلاث می باشد .

رئیس کمیته امداد ثلاث باباجانی با بیان اینکه توزیع کمک های مومنانه همچنان ادامه دارد اظهار داشت: بسته های مواد خوراکی بارعایت پروتکل های بهداشتی بسته بندی ودرب منازل خانوارهایی که از بیماری کووید ۱۹ آسیب دیدند توزیع شد. که با تعامل ورایزنی با یک خیر نیکوکار ۷۰بسته مواد خوراکی به ارزش هر بسته مبلغ ۲میلیون ریال و در مجموع مبلغ ۱۴میلیون ریال تهیه شده است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار