مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توزیع 21 دستگاه "همودیالیز" بین مراکز درمانی تابعه این دانشگاه در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 09 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،تورج شیرزادیان اظهار کرد: در راستای ارتقاء موثر خدمات درمانی به بیماران دیالیزی استان و با پیگیریهای کم نظیر انجام شده توسط تیم مدیریتی دانشگاه، ۲۱ دستگاه همودیالیز در شش ماه گذشته بین مراکز درمانی تابعه دانشگاه توزیع شده است.

مدیرتجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ارزش ریالی این تجهیزات را حدود 42 میلیارد ریال عنوان کرد.

شیرزادیان تصریح کرد: از این تعداد، 10 دستگاه آن انتهای سال گذشته توزیع شد و در هفته جاری نیز یازده دستگاه باقیمانده بین مراکز درمانی دانشگاه و بر اساس شاخص های درمانی توزیع خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این تنها بخشی از توزیع سراسری تجهیزات دیالیز بین مراکز درمانی است که از ابتدای طرح تحول نظام سلامت آغاز شده و بصورت مستمر ادامه دارد.

وی یادآور شد: علاوه بر این تجهیزات، ماهانه حدود هشت تا 10 میلیارد ریال ملزومات دیالیز شامل ستها و فیلترهای مختلف با کیفیت مناسب جهت بخشهای دیالیز تابعه دانشگاه خریداری می شود.

شیرزادیان خاطرنشان کرد: تامین سایر تجهیزات این بخش مهم و حساس در اولویت تصمیم گیریهای دانشگاه قرار داشته و علیرغم آنکه دانشگاه در این حوزه همواره از جنبه مالی متضرر می‌شود، اما هرگز از تامین مطالبات این قشر حساس که متاسفانه تعداد آنها رو به افزایش می باشد، غافل نبوده است.

وی ابراز امیداوری کرد، با ارتقاء ناوگان دیالیز استان کرمانشاه که جزو بخشهای پرهزینه دانشگاه می باشد، گام مهمی در جهت تامین سلامت و رضایت خاطر این بیماران در استان برداشته شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار