با حضورمعاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام برگزارشد
دولت یازدهم در راستای خدمت بی‌ریا به مردم توانسته است اعتماد عمومی مردم را به دست آورد و این دولت با حفظ خطوط قرمز و منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب توانست توافق بزرگ هسته‌ای را به سرانجام برساند
کد خبر: ۸۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 30 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، حسین کلانتری ظهر امروز در اجتماع پرشور مردم شهر سرابله در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: در مسئولیت یک امانت است و باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم و تحکیم پایه‌های اسلام و انقلاب از آن بهره برد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: در تمام مکاتب و مذاهب دنیا بر اساس جهان‌بینی خودشان زندگی می‌کنند و لذت از دنیا نهایت هدف جهان غرب است ولی در متون دینی ما آن چیزی که ما را به خدا نزدیکتر می‌کند ارزشمندتر است.

وی با اشاره به یاد و خاطره شهید باهنر و رجایی ادامه داد: مدل شهید رجایی و باهنر خدمت‌رسانی به مردم بود و بغض و حسادت دشمنان به این دو شهید بزرگوار به خاطر این نوع شیوه زندگی بود زیرا دشمنان تاب تحمل دیدن خادمان ملت که از دست‌فروشی به این جایگاه رسیده بودند را نداشتند.

کلانتری تصریح کرد: مسیر انقلاب را امام ترسیم کرد و اکنون توسط رهبر معظم انقلاب رهبری می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مسئولیت یک امانت است و این امانت الهی را باید در راستای خدمت به مردم، تحکیم پایه‌های اسلام و انقلاب، نشر فرهنگ اهل بیت و برپایی پرچم اربعین استفاده کرد.

این مسئول با اشاره به خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته و ارتباط صمیمانه دولت و مردم و حس اعتماد مردم به این دولت ادامه داد: دولت یازدهم در راستای خدمت بی‌ریا به مردم توانسته است اعتماد عمومی مردم را به دست آورد و این دولت با حفظ خطوط قرمز و منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب توانست توافق بزرگ هسته‌ای را به سرانجام برساند.

وی با اشاره به گفت‌وگوهای هسته‌ای ایران و 5+1 گفت: ایران در این رویداد بزرگ توانست در برابر کشورهای بزرگ دنیا که از صدها مشاور بزرگ و رسانه‌ها و شبکه‌های عظیم برخوردار بودند مبارزه دیپلماتیک انجام بدهد و به واسطه حمایت رهبر فرزانه و مردم و تدبیر و درایت و عقلانیت دولت توانست به بزرگترین توافق دست یابد.

این مسئول اضافه کرد: تیم هسته‌ای سربازان ملت هستند و مردم بیدارترین چشم نظام هستند و مردم پشت سر رهبری فرزانه ناجی اصلی انقلاب و کشور بوده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به نامگذاری سال توسط رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال سبب همدلی و وحدت مردم و دولت شده است و عجز و ناتوانی غرب و استکبار در برابر ایران به‌واسطه همین وحدت و همزبانی مردم و مسئولین است و انسجام و وحدت مردم و مسئولان در پشت سر ولی فقیه و تدبیر و درایت و عقلانیت دولت تدبیر و امید باعث تعالی انقلاب اسلامی در دنیا شده است و قله‌های بزرگ در سایه وحدت و همزبانی و عمل به فرامین رهبری در این دولت فتح شده است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار