کد خبر: ۸۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 30 August 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از استقبال خوب مردم از غرفه این استان در جشنواره ملی ورزش برای همه خبر داد.

رضا گل محمدی در گفتگو با مهر اظهار کرد: البرز یکی از جوان ترین استان های کشور است و ۳ درصد از خاک ایران عزیز را به خود اختصاص داده است و علاوه بر جوان بودن، قومیت های مختلفی از سراسر کشور را نیز در دل خود جای داده است.

وی افزود: وجود این قومیت های مختلف موهبتی برای ما محسوب می شود و به درستی که لقب ایران کوچک در خصوص استان البرز صدق می کند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز این پتانسیل بالا را عاملی برای حضور پررنگ البرز در جشنواره ملی «ورزش برای همه» عنوان کرد و گفت: با توجه به برگزاری این جشنواره از سوی وزارت ورزش در مجموعه ورزشی آزادی هیئت های مختلف ورزشی البرز در حوزه همگانی برنامه ریزی مدونی را برای حضور موثر در این جشنواره داشتند.

وی ادامه داد: در سایه همین تلاش البرز یکی از پرمخاطب ترین غرفه های این جشنواره را داشت و با اجرای برنامه های متنوع ومعرفی توانمندی های خود نگاه و نظر جمع زیادی از مراجعان را به خود جلب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با ابراز خرسندی از اجرای برنامه های جذاب توسط این اداره کل در جشنواره ورزش برای همه گفت: بسیار خرسندیم که زمانی به ما اختصاص داده شد تا بتوانیم بخشی از توانایی های ورزش و جوانان استان البرز را به نمایش گذاشته و به عموم مردم معرفی کنیم.

اثرگذاری جاذبه های طبیعی بر رونق ورزش البرز

وی با تاکید بر این که استان البرز در بخش ورزش همگانی یکی از سرآمدان کشور است گفت: با این که البرز سی و یکمین استان کشور و تنها ۴ سال از تأسیس آن می گذرد ولی توانسته است در زمینه های مختلف ورزش همگانی و قهرمانی و حرفه ای ضمن معرفی استعدادهای ورزشی به کشور دستاوردهای بزرگی را کسب کند و همواره جزء استان های پیش رو کشور باشد.

وی به جاذبه های زیست محیطی و اقلیمی منحصر به فرد البرز اشاره کرد و گفت: استان البرز دارای جاذبه های بسیار زیبایی است که بر توسعه و رشد ورزش نیز اثر گذاشته است برای نمونه در فاصله ای کمتر از ۴۰ کیلومتر، ما به صورت خدادادی شرایط فعالیت اسکی روی برف و اسکی روی آب را به طور هم زمان داریم که در کمتر نقطه ای از این کشور یافت می شود.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز در پایان به اجرای برنامه زنده غرفه استان البرز در جشنواره ورزش برای همه اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته شنبه شب گذشته نزدیک به ۳۰ دقیقه برنامه های متنوع ورزشی از سوی ورزشکاران این استان به روی آنتن سیما رفت و مورد اقبال و توجه فراوان بینندگان و حاضرین قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار