کد خبر: ۸۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸ 30 August 2015
شامگاه شنبه و همزمان با هفته دفاع مقدس زورخانه حضرت سید الکریم علیه‌السلام باقرشهر با حضور سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس و محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و جمعی از مسئولان کشوری، استان تهران و شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.

سعید استاد فرج، شهردار باقرشهر طی سخنانی در مراسم افتتاح زورخانه حضرت سید الکریم (ع) با اشاره به این‌که زورخانه بعد از مسجد مکان مقدسی است که بسیار ذکر اهل بیت علیهم‌السلام در این مکان مطرح می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با بهره‌برداری این زورخانه لحظات خوبی برای مردم باقرشهر رقم بخورد.

وی گفت: این زورخانه در زمینی به‌مساحت 750 متر مربع و 600 متر مربع زیربنا به ارزش 25 میلیارد ریال احداث شده است.

شهردار باقرشهر عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه 15 ماه پیش با حضور هدایت‌الله جمالی‌پور فرماندار ویژه شهرستان آغاز شد و در همین دوره شورای اسلامی شهر نیز به بهره‌برداری رسید.

وی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی باقرشهر خاطرنشان کرد: اعضای شورا بسیار پر انرژی در ساخت این ورزشگاه همراه شهرداری بودند که این سربلندی آن‌ها نزد خداوند محفوظ است.

شهردار باقرشهر در پایان تصریح کرد: به لطف باری‌تعالی پروژه‌های بزرگ‌تری هم در حوزه‌‌های مختلف امداد و نجات، ورزش، ساماندهی آب‌های سطحی و ... در باقرشهر در حال احداث است که به مدد حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) در دهه مبارک فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار