فوتبال ما در چند سال اخیر نتوانسته در مواقع بحرانی تصمیم های درستی بگیرد اما این بار در مورد برگزاری یا لغو لیگ برتر فوتبال به این نتیجه رسید که باید بازی ها را برگزار کند.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 17 May 2020

به گزارش تابناک مازندران ، دیروز با اعلام رئیس جمهور حسن روحانی و معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی مقرر شد بازی های فوتبال لیگ برتر برگزار شود و در این راستا احتمال آغاز رقابت ها بعد از 3 هفته تمرین تیم ها وجود دارد.
تصمیم قاطع باید زودتر گرفته میشد

فرانسه دو هفته گذشته با یک تصمیم قاطع لیگ را پایان یافته تلقی کرد و پاریسن ژرمن را قهرمان این رقابت ها اعلام کرد و آلمان هم تصمیم گرفت بازی ها را برگزار کند و روز گذشته هم دیدار شالکه و دورتموند برگزار شد اما در کشور ما برای راضی نگه داشتن همه تیم ها فوتبال مسئله را به ستاد سپرد و در نهایت بعد از کلی دعوا های رسانه ای بین بازیکنان و مربیان و هواداران قرار است بازی ها برگزار شود .
فوتبال باید استقلال داشته باشد

این تصمیم دیر هنگام هم بعد از اعلام رئیس جمهور به نوعی از سوی سازمان لیگ تایید شد و کاش در زمان مقتضی فوتبالی ها خودشان برای برگزاری و یا تعطیلی لیگ برتر تصمیم مستقلی می گرفتند و یا با قاطعیت تمام اعلام می کردند با همین جدول فعلی لیگ برتر به پایان می سد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار