منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: مسائل، موارد، کاستی‌ها و کمبود‌های پیرامون شهرک صنفی شهرک خلیج فارس شهرستان مهدیشهر، برطرف شود.
کد خبر: ۸۴۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 12 May 2020



معاون عمرانی استاندار سمنان روز سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و موارد پیرامون شهرک صنفی خلیج فارس شهرستان مهدیشهر، گفت: بسیاری از مشکلات، کمبود‌ها و موانع موجود در مسیر اجرایی شدن شهرک صنفی خلیج فارس شهرستان مهدیشهر، برطرف شود.
وی ادامه داد: مسائل و موارد شهرک صنفی خلیج فارس مهدیشهر چندین سال است که در حال پیگیری است و نیاز است تا برای جلوگیری از ایجاد نارضایتی عمومی این پیگیری‌ها با قید فوریت و به صورت ویژه ادامه داشته و مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.
منوچهر فخری افزود: انشالله در این جلسه آخرین پیگیری‌ها در این خصوص انجام‌خواهد شد و در آینده شاهد اجرای عملیات اجرایی این شهرک خواهیم بود.
فخری اذعان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی و مرتبط با این مهم، با دید و نظر مثبت در جهت رفع مشکلات، کاستی‌ها و کمبود‌های موجود گام بردارند.
معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین اظهار داشت: انشالله این نوید خوب را به مردم عزیز و شریف شهرستان مهدیشهر خواهیم داد که با رفع مشکلات و نواقص پیرامون شهرک صنفی خلیج فارس، شاهد شروع فاز اجرایی این شهرک خواهیم بود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار