سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد را در بیستمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹، اعلام کرد.
کد خبر: ۸۴۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 09 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ آمار مبتلایان به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد در بیستمین روز اردیبهشت اعلام شد در حالی که نکته بسیار مهم این روز مثبت شدن تست 1 بیمار زن در شهرستان چرام بود. شهرستان چرام که از ابتدا به عنوان یکی از نقاط قرمز استان محسوب می شد با مدیریت خوب کادر پزشکی و مردم این شهرستان توانسته بود ضمن حمله به این ویروس به شیوه بیماریابی فعال و تحت کنترل درآوردن آن چند روز متوالی ، تست مثبتی را به نام خود ثبت نکرده باشد که با اعلام یک نفر مثبتی امروز به نظر می رسد این شهرستان باید جدیت در مقابله با کرونا را بیشتر کند.
8 مبتلای جدید در استان
بنابر این گزارش ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد را در بیستمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹، اعلام کرد.
دکتر پرویز یزدان پناه افزود: از 79 جواب دریافتی، 8 مورد مبتلا شناسایی و شمار مبتلایان کوئید19 استان به 561 نفر رسید.

وی ابراز داشت: 2بیمار مرد و 1 بیمار زن در کهگیلویه، 3 بیمار مرد در بویراحمد، 1 بیمار زن در چرام و 1 بیمار مرد در شهرستان لنده شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا پیر و جوان نمی شناسد، ابراز داشت: ویروس کووید ۱۹ عالم گیر بوده و لازم است مردم از هرگونه تردد درون شهری و برون شهری غیر ضروری خودداری کرده و به سلامت خود و دیگران احترام بگذارند.

وی ابراز داشت: باید مواظب مبتلایان بدون علامت باشیم که می توانند مبتلایان را تصاعدی افزایش دهند و زنجیره را بزرگتر کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: برای پیشگیری به شکل اکتیو و فعال باید علاوه بر قطع زنجیره بیماری به جلوگیری از برگشت بیماری نیز توجه نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار