اعلام وضعیت سفید کرونا در برخی استان‌های کشور این پرسش را بوجود می‌آورد که بالاخره تصمیم دولت برای بازگشایی مدارس در اردیبهشت چیست؟
کد خبر: ۸۴۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵ 06 May 2020

تابناک فارس: حکیم‌زاده، معاون آموزش‌ و‌ پرورش با اشاره به قرار گرفتن برخی شهرها در وضعیت سفید کرونایی و ضرورت تمرکز بر آموزش دانش آموزان اعلام کرد: تصمیم اولیه مبنی بر بازگشایی مدارس در این شهرها است اما هنوز بررسی‌ها ادامه دارد و تصمیم قطعی هفته آینده اتخاذ و پس از هماهنگی با وزارت بهداشت اعلام خواهد شد و اگر مدارس از 27 اردیبهشت باز شوند پروسه آموزشی تا پایان خرداد ادامه خواهد یافت.

با توجه به زمان یک ماهه مورد نیاز برای بازگشایی مدارس کشور تا تعطیلات تابستان، در صورت باز شدن مدرسه‌ها از ابتدای خرداد تعطیلات تابستان از اواسط تیرماه 99 آغاز می‌شود، در غیر این‌صورت دوره آموزش به عقب‌تر موکول خواهد شد.
 
پیش‌تر گمانه زنی‌هایی درباره اعلام پایان سال تحصیلی دانش آموزان و افزودن یک ماه آموزشی در شهریور اعلام شد اما در حال حاضر مسئولان آموزش و پرورش و وزارت بهداشت در حال بررسی وضعیت شیوع کرونا در کشور و زمان مناسب برای حضور دانش آموزان در مدارس هستند.

اسامی شهرهای سفید کرونا در فارس به شرح زیر است:
 آباده/ ارسنجان/ اقلید/ اوز/ بختگان/ بوانات/ بیضا/ پاسارگاد/ خرامه/ خرم بید/ خفر/ خنج/ داراب/ رستم/ زرقان/ زرین دشت/ سپیدان/ سروستان/ فراشبند/ فیروزآباد/ قیر و کارزین/ کوار/ کوهچنار/ لامرد/ ممسنی/ مهر/ نی ریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار