مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: کمتر از 48 ساعت با همکاری خوب دستگاه قضا دومین فروشنده کبک سایت دیوار با 6 قطعه کبک زنده اعمال قانون شد .
کد خبر: ۸۴۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 29 April 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان , صبح چهارشنبه دهمین روز از اردیبهشت ماه 99 در این خصوص گفت : کمتراز 48 ساعت , دومین فروشنده کبک سایت دیوار با 6 قطعه کبک زنده اعمال قانون شد .
سید اسدالله هاشمی گفت: در پی انتشار آگهی فروش 6 قطعه کبک کوهی در سایت دیوار(یاسوج)  ماموران یگان حفاظت به محض اطلاع از متن آگهی با هوشیاری کامل با همکاری دستگاه قضایی استان متخلف را دستگیر نمودند.  
هاشمی گفت: این متخلف که قصد داشت از طریق سایت دیوار , کبک بفروشد قبل از هر اقدامی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی با شاره به اینکه فضای مجازی رصد می شود گفت: روزانه فضاهای مجازی استان رصد می شوند که درصورت مشاهده با متخلفین جرائم زیست محیطی برخورد قانونی صورت می گیرد.
هاشمی ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضایی استان گفت: هرگونه فروش , عرضه , حمل و نگهداری پرندگان و جانواران وحشی به صورت زنده و کشته جرم محسوب و در صورت مشاهده مطابق قانون برخورد خواهد شد.
براساس این گزارش در طول 48 ساعت گذشته این دومین فروشنده کبک سایت دیوار است که با همکاری دستگاه قضا دستگیر و اعمال قانون شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار