منوچهر فخری خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به راه‌اندازی مجتمع‌های بین‌راهی استان در مناطقی که با کمبود آب مواجه هستند، گفت: آب‌رسانی به این مجتمع‌ها با تانکر انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۴۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 25 April 2020

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه کمسیون ماده ۳۲ به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه برای راه‌اندازی مجتمع‌های بین‌راهی استان سمنان در مناطقی که با کمبود آب مواجه هستند تمهیدات لازم باید اندیشیده شود، اظهار داشت: آب‌رسانی به این مجمع‌ها با تانکر انجام می‌شود.

وی اینکه رعایت ملاحظات زیست‌محیطی و قانونی موردتوجه مسئولان برای اعطای مجوز به فعالان اقتصادی برای سرمایه‌گذاری قرار گیرد، تصریح کرد: در این نشست مصوب شد که مجوز طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری دارای ارزش ریالی بالای ۱۰ میلیارد ریال از سوی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان بررسی شود.

منوچهر فخری با تأکید بر لزوم ایجاد دستگاه آب تصفیه کن در این اقامتگاه‌ها افزود: اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در استان سمنان بر اساس ظرفیت‌ها و توجه به منابع موجود در دستور کار قرارگرفته است.

فخری در ادامه خاطرنشان کرد: بر این اساس طرح‌های سرمایه‌گذاری دارای ارزش ریالی کمتر از ۱۰ میلیارد ریال از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوط بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این نشست ۴۸ پرونده ماده ۳۲ موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت، یادآور شد: بررسی ۳۰ مورد بخشنامه نیز از دیگر دستورات این جلسه بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار