فضل اله شیری در گفتگو با تابناک:
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: مراکز تعویض پلاک که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند از امروز (۶ اردیبهشت) فعالیت خود را از سر گرفتند.
کد خبر: ۸۴۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 25 April 2020

فضل اله شیری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در اسفند ماه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مراکز تعویض پلاک بسته شدند و از امروز این مراکز فعالیت دوباره خود را از سر گرفتند.

وی در ادامه بیان داشت: به جهت پیشگیری از ازدحام جمعیت در مراکز تعویض پلاک، طرح زوج و فرد مراجعین به اجرا گذاشته شده است، بدین صورت که افرادی که رقم سمت راست پلاکی که هم اکنون بر روی خودروی آن ها نصب شده است و این رقم زوج است در روز زوج و افرادی که رقم سمت راست پلاک آن ها فرد است در روز فرد به این مراکز مراجعه نمایند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز تعویض پلاک تصریح داشت: در مراکز تعویض پلاک از ورود افرادی که دستکش و ماسک ندارند جلوگیری به عمل خواهد آمد. در مقابل باجه ها نیز خط کشی هایی صورت گرفته است و افراد با فاصله ای یک متری از باجه ها امور خود را پیگیری می کنند. همچنین توصیه می شود که مراجعه کنندگان از نوشت افزار شخصی خود جهت تکمیل فرم ها استفاده نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می شود به جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز تعویض پلاک مراجعه حضوری خود را به هفته های آتی موکول نمایند.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار