معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از تمدید کارت‌های متعلق به مدیران، مربیان و مدرسان آموزشگاه‌های رانندگی استان تا پایان خردادماه خبر داد.
کد خبر: ۸۴۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 21 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،کیومرث غلامی در خصوص وضعیت ترافیک شهری، اظهار داشت: هر چه به ساعات میانی روز نزدیک می‌شویم بر میزان تراکم و ترافیک شهری افزوده می‌شود.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: رقمی حدود 30 تا 35 درصد از ترافیک خیابان‌های ما به توقف ممنوعه برخی از رانندگان مثل توقف دوبل، توقف حریم تابلوها و توقف در حریم میادین و تقاطع‌ها برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم همشهریان به خاطر سهولت در عبور و مرور شهری از توقف‌های غیرمجاز که مطمئنا سد راه رانندگان می‌شود، پرهیز کنند.

غلامی در ادامه از تمدید کارت‌های متعلق به مدیران، مربیان و مدرسان آموزشگاه‌های رانندگی استان تا پایان خردادماه خبر داد.

این مسؤول تصریح کرد: اعتبار این کارت‌ها که در اسفندماه یا فروردین‌ماه سال آینده منقضی می‌شوند قبلا تا 15 اردیبهشت‌ماه اعلام شده بود که براساس تصمیمات اتخاذ شده تا پایان خردادماه جاری تمدید شده است.

غلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس مدیران، مربیان و مدرسان آموزشگاه‌های رانندگی نیازی به حضور در مراکز پلیس راهنمایی و رانندگی برای تمدید آن‌ها تا زمان یاد شده ندارند.

وی گفت: این تصمیم به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی افراد اتخاذ شده است.

 
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار