کد خبر: ۸۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 27 August 2015
تاکسی های پرنشونده
در این مدل از تاکسی راننده فریاد می‌زند: "یک نفر بشین رفتیم". شما داخل تاکسی می‌نشینید اما یک نفر پر نمی‌شود. شما با گوشی‌تان چند اتک می‌زنید یک نفر پر نمی‌شود. شما یک چرت می‌خوابید، به خرید می‌روید، بچه‌هایتان را  به خانه بخت می‌فرستید اما همچنان یک نفر پر نمی‌شود. 

تاکسی‌های مقید به قانون
در این تاکسی صحبت کردن با تلفن همراه ممنوع است. در هنگام بسته شدن در چنانچه صدای تولید شده از 10 دسیبل بیشتر باشد شما گیم آور شده و باید از دست قفل فرمان راننده فرار کنید. پول خرد هم جزو مقدسات بوده و همراه نداشتن آن به منزله اعلان جنگ با راننده است.  

شخصی‌های موزیک سیار
معمولا خودروی مسافرکشی پراید هاچ بک  مدل بین 85 تا 90 است. اندکی پس از سوار شدن در تاکسی، آنچنان صدایی از سیستم‌صوتی خودرو پخش می‌شود که تو گویی دیجی الیگیتور در صندوق عقب خودرو در حال اجرای زنده است. درخواست برای کم کردن صدای موزیک توهین به مقدسات بوده و با جمله "ناراحتی برو با ماشین دیگه برو" روبه‌رو خواهد شد. 

شخصی‌های معمولی نما
معمولا خودروی ال نود یا دویست شش بوده و در هنگام سوار شدن با برخورد خونسرد و کاملا طبیعی مسافرکش روبه‌رو می‌شوید. در هنگام رسیدن به مقصد کرایه از ضرب مجذور قیمت نفت دریای برنت در کرایه واقعی به دست می‌آید و پس از اعتراض با جمله "آقا پراید نیستا دویست و شیشِ" روبه‌رو می‌شوید. 

تاکسی یا مسافرکش‌های شخصی نما
معمولا پس از بلند کردن دست توسط شما خودرو نگه داشته و پس از اندکی صمیمی شدن با شما تله خود را با جمله "مقصد نهایی‌تون کجاست" می‌گذارد. پس از شنیدن پاسخ تاکسی با استقبال از گفته شما و گفتن می‌رسونمت شما را نمک گیر خود می‌کند ولی این همانجایی است که شما مثل آهوهای گیرکرده در میان تمساح‌های مستند  نشنال جئوگرافی طعمه او شده‌اید. پس از رسیدن به مقصد راننده کرایه دربست را از شما درخواست کرده و پس از اعتراض شما می‌گوید: "آقا من مسیرم اصلا این سمت شهر نبود. به خاطر شما این همه راهو کوبیدم اومدم".

تاکسی یا مسافرکش‌های غریب گردان
این مسافرکش‌ها معمولا طعمه خود را از میان افراد غریب شهرهای دیگر در کنار ترمینال‌های مسافربری یا راه آهن شکار می‌کنند. در این شیوه راننده برای رساندن شما از میدان آزادی تا میدان انقلاب، یک دور تجریش، رسالت، اوشون فشم و فردیس کرج را می‌زند و سپس با گرفتن کرایه پنجاه هزار تومانی از مسافت زیاد بین این دو میدان و بد راه بودن آن به گونه‌ای شکایت می‌کند که شما به کلیه مسئولین راهسازی کشور به خاطر عدم ساختن خیابان بین این دو میدان صلوات می‌فرستید. 
منبع: روزنامه قانون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار