مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان از کشف و پلمب 3 کارگاه تولید بستنی فله‌ای در همدان طی دو ماهه اخیر خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 27 August 2015
مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان از کشف و پلمب 3 کارگاه تولید بستنی فله‌ای در همدان طی دو ماهه اخیر خبر داد.

به گزارش فارس؛حسین خالقی‌مجد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت محیط شهرستان همدان طی دو ماه اخیر، اظهار کرد: تعداد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی 9 هزار و 132 مورد بوده است.

وی با اشاره به ارجاع 182 مورد از متخلفان به مراجع قضایی طی این مدت، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 937 مورد کارت تندرستی برای شاغلان مراکز و اماکن عمومی صادر شده است.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان از ضبط و معدوم‌سازی 6 هزار و 96 کیلوگرم مواد غذایی فاسد طی مدت دو ماهه اخیر خبر داد و افزود: یک‌هزار و 712 مورد کلرسنجی آب و 684 مورد نیز نمونه‌برداری آب در همدان در این مدت انجام شد.

وی با اشاره به پلمب سه کارگاه تولید بستنی فله‌ای در همدان افزود: در ماه‌های گرم سال و همچنین با افزایش مسافرت به شهر همدان، برنامه‌ریزی منسجم کنترل و بازرسی از اماکن اقامتی حساس به‌ویژه مهمانپذیرها، هتل‌ها، مدارس و اماکن اسکان مسافران تابستانی را در اولویت فعالیت‌های طرح تشدید و توسعه نظارت بر مراکز و اماکن عمومی قرار داده‌ایم.

خالقی‌مجد در پایان تأکید کرد: مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی به علت تخلفات بهداشتی به تعزیرات حکومتی و واحدهای صنفی نیز به علت عرضه مواد غذایی آلوده به دادستانی معرفی می‌شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار