رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان از طرح اهدای خون ویژه جامعه ورزش استان خبر داد و گفت: جامعه ورزش استان که همیشه در انجام اقدامات فرهنگی پیشتاز بوده، اکنون نیز که کشور درگیر ویروس کرونا است، پای کار آمده و آماده اهدای خون برای کمک به بیماران نیازمند است.
کد خبر: ۸۳۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 16 April 2020

رضا باقری اظهارکرد: متاسفانه مدتی است که جهان با ویروس کرونا مواجه شده که همین امر باعث استقبال کمتر مردم به اهدای خون شده که بر این اساس نیز جان بسیاری از هموطنان مان به خطر افتاده است. در این راستا، جامعه ورزش خوزستان که همیشه در انجام اقدامات فرهنگی پیشتاز بوده، اکنون نیز پای کار آمده و آماده اهدای خون برای کمک به بیماران نیازمند است.

وی با اشاره به تفکر اشتباهی که در شرایط فعلی در زمینه اهدای خون وجود دارد، افزود: برخی افراد فکر می کنند که اهدای خون در شرایطی که با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنیم، منجر به خطر افتادن سلامتی شان خواهد شد، در صورتی که این تفکر درست نیست و مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان گفت: به هر حال در این شرایط، سازمان بسیج ورزشکاران استان با نشستی که با بعضی از نخبگان ورزش استان داشت، تصمیم گرفت کار متفاوتی انجام دهد و طرح اهدای خون ویژه جامعه ورزش استان در دستور کار قرار گرفت. فراخوانی در این زمینه منتشر شده و خدا را شکر از همان لحظات اول تاکنون استقبال خوبی از سوی ورزشکاران و جامعه ورزش خوزستان صورت گرفت و همه در انجام این کار خیرخواهانه و فرهنگی پیش قدم بوده اند.

وی بیان کرد: در صورتی که تعداد علاقه مندان به حضور در طرح اهدای خون ویژه جامعه ورزش استان، بیش از حد پیش بینی شده باشد، با هماهنگی سازمان انتقال خون، یکی از پایگاه های انتقال خون را به ورزشگاه تختی اهواز خواهیم آورد.

باقری با قدردانی از کسانی که به این سازمان در انجام ماموریت های محول شده کمک داشته اند، گفت: خدا را شکر مدیرکل محترم و دوستان ما در اداره کل ورزش و جوانان نیز همیشه پای کار بوده اند و در پیشبرد برنامه های سازمان بسیج ورزشکاران استان با ما همکاری داشته اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار