حسین خانجانی گفت: مددجویان قبل از ورود به گرمخانه موظف هستند که ابتدا استحمام کرده سپس لباس‌های خود را درون کیسه‌های مخصوص گذاشته و به گرمخانه تحویل دهند و لباس‌های تمیز دریافت کنند.
کد خبر: ۸۲۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 02 March 2020
مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: تاکنون مورد مشکوک به کروناویروس در گرمخانه همدان مشاهده نشده است.

به گزارش ایسنا، خانجانی در تشریح وضعیت گرمخانه مردان همدان و فعال بودن آن در ایام شیوع کروناویروس اظهار کرد: گرمخانه همدان هر روز صبح به طور کامل با استفاده از مواد بهداشتی ضدعفونی می‌شود.

وی افزود: مددجویان قبل از ورود به گرمخانه موظف هستند که ابتدا استحمام کرده سپس لباس‌های خود را درون کیسه‌های مخصوص گذاشته و به گرمخانه تحویل دهند و لباس‌های تمیز دریافت کنند.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به سکونت ۵۵ مددجو اعم از کارتن‌خواب و بی‌خانمان در گرمخانه همدان بیان کرد: تاکنون مورد مشکوک به کروناویروس در گرمخانه همدان مشاهده نشده است.

خانجانی خاطرنشان کرد: طبق اطلاعیه وزارت بهداشت ماسک را فقط در اختیار افراد آلوده قرار می‌دهند بنابراین تاکنون هیچ ماسکی در اختیار مددجویان گرمخانه قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه کمبودی در موادضدعفونی کننده برای گرمخانه وجود ندارد، گفت: تاکنون آزمایشی از مددجویان گرمخانه همدان در زمینه کرونا گرفته نشده و با اعلام دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اخذ تست کرونا برای انجام آزمایش اقدام خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار