کد خبر: ۸۲۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 01 March 2020
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت : سه هزار و ۵۰۸ فقره تسهیلات پرداختی از این تعداد مربوط به بخش کارگشایی و ۵۳۷ فقره نیز مربوط به بخش خودکفایی بوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد قباد مبشری افزود : این میزان تسهیلات از محل منابع صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.
وی افزود: تسهیلات پرداختی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در این مدت در قالب چهار هزار و ۴۵ فقره بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه هزار و ۵۰۸ فقره تسهیلات پرداختی از این تعداد مربوط به بخش کارگشایی و ۵۳۷ فقره نیز مربوط به بخش خودکفایی بوده است.
مبشری عنوان کرد: میزان تسهیلات پرداختی بخش کارگشایی ۱۶۷ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال و بخش خودکفایی نیز ۹۳ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال بوده است.
وی ابراز داشت: ترویج روزافزون سنت قرض ‌الحسنه یکی از راهبردهای اساسی و اهداف مهم تأسیس و راه اندازی صندوق امداد ولایت در کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.
مبشری گفت: تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت به‌ منظور توانمندسازی و تأمین هزینه‌ های ضروری مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌ های تحصیل، درمان، مسکن، معیشت و ازدواج و بر اساس اولویت‌ بندی نوع نیاز آنان پرداخت می‌ شود.
وی اظهار داشت: دعوت می شود که نیکوکاران و مردم کهگیلویه و بویراحمد با افتتاح حساب و سرمایه ‌گذاری در صندوق قرض ‌الحسنه امداد ولایت این استان در رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان سهیم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار