فرماندار کرمانشاه از تدارک برپایی ۶۰۰ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه در انتخابات پیش رو خبر داد.
کد خبر: ۸۲۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 05 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فضل الله رنجبر در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در شهرستان کرمانشاه ۶۰۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که۴۵۳ شعبه آن شامل ۴۳۹ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار برای اخذ رای در بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و... در شهر کرمانشاه و مابقی در دیگر بخش‌ها مستقر خواهند شد.

رنجبر با اشاره به ثبت نام ۲۱۰ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در انتخابات پیش رو، گفت: تاکنون ۷۱ نفر از کاندیداها تایید صلاحیت شده اند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه فرمانداری ۲۱ بهمن در جریان آخرین وضعیت تایید صلاحیت کاندیداها قرار خواهد گرفت، گفت: روز ۲۳ بهمن اخبار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده به صورت اطلاعیه صادر و به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وی سپس با بیان اینکه کاندیداها از ۲۴ بهمن تا ساعت هشت صبح روز اول اسفند فرصت تبلیغات دارند، از کاندیداها و هواداران آنها خواست به قانون انتخابات تمکین کنند.

رنجبر هر نوع دیوارنویسی کاندیداها و هواداران آنها را از نظر قانون انتخابات ممنوع عنوان کرد و افزود: محل های زیادی از طرف شهرداری برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده، لذا از کاندیداها و طرفدارانشان می خواهیم از چسباندن عکس و پوستر روی دیوار خانه های مردم و یا دیوار ادارات خودداری کنند.

وی همچنین راه انداختن کارناوال های تبلیغاتی از سوی کاندیداها و هواداران آنها را ممنوع اعلام کرد.

 یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می شود.

.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار