فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از پایین بودن تولید محصولات نسبت تعداد ناوگان حمل بار و خواب زیاد ناوگان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 02 February 2020

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به عدم ‌تناسب تعداد ناوگان و میزان بار موجود بیان کرد: با توجه به پتاسنیل های موجود در استان و لزوم افزایش تولید موادمعدنی، کشاورزی، خدمات و کالا هم اکنون محصولات تولید شده به اندازه تعداد ناوگان بار نبوده و خواب ناوگان زیاد است. این مورد باعث تحمل ضرر و زیان در بخش حمل و نقل عمومی شده به نحوی که سرمایه گذاری برای بخش خصوصی دشوار شده است.

وی با بیان اینکه تلاش این اداره مبنی بر تقویت و توانمندسازی شرکت های حمل و نقل سطح استان و ارتقا توان آن ها در سطح ملی است افزود: تمام جاده های سطح استان به سیستم های الکترونیکی، دوربین سرعت سنج ثابت، مجهز شده که تعداد آن ها به ۳۰ عدد می رسد. این دستگاه ها مسئول کنترل ترافیک بوده و اطلاعات را به پلیس راه منتقل می کند. لازم به ذکر است که ۳۰ دستگاه دوربین نظارتی دیگر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد درحال راه اندازی هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: بیش از ۳۰ دستگاه دوربین برای نظارت بر راه ها و مدیریت راه های مواصلاتی تعبیه شده که این اقدامات در راستای الکترونیکی کردن جاده های کشور است. همچنین دستگاه تردد شمار برای تحلیل های جاده ای و WM برای کنترل ترافیکی و تناژ که به صورت آنلاین اطلاعات ناوگان حمل و نقل عمومی را اخذ و با سیستم های راهداری در ارتباط هستند.

کرمی ادامه داد: اطلاعات جمع آوری شده به پلیس انتقال داده و در اولین پلیس راه با متخلف برخورد می شود؛ استان کرمانشاه یکی از پیشروهای جاده ای در زمینه ی تجهیز به سیستم الکترونیکی است. همچنین تابلو راهنمای مسافران و کاربران جاده ای در سطح استان به طور کامل نصب شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۷۰ هزار حلقه لاستیک، روغن و مایحتاج ناوگان بین رانندگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان به نرخ تعاونی و دولتی تنها با یک واسطه توزیع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار