مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از افتتاح ۱۱۶ پروژه و کلنگ‌زنی ۳۲ پروژه برق در هفته دولت در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 24 August 2015
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از افتتاح ۱۱۶ پروژه و کلنگ‌زنی ۳۲ پروژه برق در هفته دولت در همدان خبر داد.

به گزارش مهر؛حاجی‌رضا تیموری با اشاره به وجود ۶۷۰ هزار مشترک برق در استان همدان اظهار داشت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی در استان همدان از نعمت برق و روشنایی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای خدمات‌رسانی به مشترکان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، افزود: هر ساله برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی در راستای رفاه حال مشترکان و تکریم ارباب رجوع در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت عنوان کرد: در هفته دولت امسال نیز ۱۱۶ پروژه برق به اعتبار ۱۳۷ میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: از این تعداد هفت پروژه با اعتبار سه میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال در فامنین، ۱۱ پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در بهار، هفت پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال در رزن و ۱۳ پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال در شهرستان کبودراهنگ به بهره‌برداری می‌رسد.

تیموری با اشاره به افتتاح شش پروژه با هزینه‌کرد هفت میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال در اسدآباد، افزود: ۲۵ پروژه با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال در ملایر، ۹ پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال در نهاوند و شش پروژه با اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در تویسرکان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: ۱۲ پروژه با ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز در امور یک همدان و ۲۰ پروژه با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال در امور ۲ برق شهرستان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت امسال شامل پروژه‌های کاهش تلفات، رفع ضعف ولتاژ، روشنایی معابر، تامین برق متقاضیان جدید، اصلاح و بهینه شبکه فرسوده و تعویض شبکه سیمی با کابل خود نگهدار، احداث شبکه، نصب ترانسفورماتور، پست و انشعابات و برقرسانی می‌شود.

کلنگ‌زنی ۳۲ پروژه برق با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال در همدان

وی با اشاره به کلنگ‌زنی ۳۲ پروژه برق با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال در همدان در هفته دولت سال جاری اظهار داشت: از این تعداد ۱۴ پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در امور یک برق همدان، ۹ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در نهاوند، پنج پروژه با اعتبار چهار میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال در کبودراهنگ و چهار پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در فامنین کلنگ‌زنی می‌شود.

تیموری عنوان کرد: مجموع پروژه‌های برق آماده کلنگ‌زنی نیز شامل احداث پنج هزار و ۲۸۰ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف، نصب ۱۳ دستگاه ترانسفورماتور در راستای برقرسانی، رفع ضعف ولتاژ و تعدیل بار است.

وی عنوان کرد: برق‌رسانی به چاه‌های آب کشاورزی با احداث ۲۰ دستگاه پست هوایی و احداث ۹ هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط در استان همدان نیز از دیگر پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اضافه کرد: برق‌رسانی به متقاضیان جدید روستایی و شهری با احداث ۱۸ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی، اصلاح و تبدیل ۵۳ هزار متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض ۱۰ دستگاه تابلو پست هوایی، نصب ۹ دستگاه سکسیونر هوایی و ورود و خروج پست‌ها و رینگ فیدرها به طول ۸۰۰ متر و احداث ۱۶ اصله نیز از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای برق منطقه‌ای باختر گفت: چهار پروژه شامل احداث خط و پست اسدآباد ۲، عبدالرحیم، قوش تپه و صنایع غذایی بهار با اعتبار ۳۲۵ میلیارد ریال در دست اجرا است که در دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

تیموری با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا افزود: اجرای این مهم با همت همکاران صنعت برق، در راستای رفع ضعف ولتاژهای احتمالی، کاهش تلفات، کنترل پیک بار و پایداری شبکه در منطقه صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در هفته دولت سال جاری نیز دو پروژه انتقال پسآب تصفیه‌خانه همدان به نیروگاه و تبدیل برج تر به خشک فاز اول نیروگاه شهید مفتح از پروژه های برق باختر با اعتباری افزون بر یک هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال با حضور رئیس جمهور و مقام عالی وزارت نیرو در سفر دولت تدبیر و امید به استان، افتتاح می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار