محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: کارگروه‌های دهه فجر تشکیل شده از شاخص‌ترین برنامه‌های ما برپایی ۴۱ میز خدمت در ۴۱ مسجد در این ایام است.
کد خبر: ۸۱۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 30 January 2020

محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به در پیش بودن دهه مبارکه فجر در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شهرستان سنقر و کلیایی نیز همزمان با سایر شهرستان هاو استان های کشور کارگروه هایی تشکیل داده است.

وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و همچنین برنامه ریزی لازم برای افتتاح و کلنگ زنی ها، طرح ها و پروژه های عمرانی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: برنامه هایی برای نشاط اجتماعی و ایجاد شور و نشاط بیشتر در ایام الله فجر در شهرستان در دستور کار است.

معصومی زاده در پایان گفت:یکی از برنامه های ویژه ای که امسال انجام می دهیم این است که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۱ میز خدمت در ۴۱ مسجد برپا می شود. این کار همزمان با دهه مبارکه فجر در ۴۱ مسجد برگزار خواهد شد.

معصومی زاده تصریح کرد: ما معتقدیم برای ایجاد شور، نشاط و انگیزه در مردم برای حضور در پای صندوق های رای، در این ایام، خصوصا ۲۲ بهمن ماه نشاط اجتماعی را افزایش دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار