کد خبر: ۸۰۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷ 30 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد با ارسال یادداشتی به نوع نگاه کاندیداها به مراسمات فاتحه خوانی نقد کرده است .
دکتر داورپناه در این مطلب آورده است :
بعضی کاندیداها انگار به این درک نرسیده اند که فلسفه فاتحه خوانی ، اول از همه تلنگریست به خود شخص فاتحه خوان ، که ازعمق وجود و به عینه درک کند که عمر هیچکس ، پایدار وماندگارنیست ،  و دلبسیتگی ها را نشاید و وابستگی ها را نپاید !!  
نه پست ها و مقامها و نه کاخها و زر و زور و پول و هارت و پورت ها و مناصب آنچنانی  هیچکدام به شما وفا نمیکند!!؛  پس در مراسمات فاتحه خوانی انسان  با عقل سلیم باید اینگونه قلمداد کند و به فکر فرو رود که ، بله ،  امروز نوبت او بود و فردا نوبت دیگری و پس فردا هم شاید نوبت خودم باشد !!، و کسی چه میداند ثانیه بعد را !!!  و فلسفه دومش هم تسلای خاطربازماندگان  است همدردی بامنسوبین متوفی ؛  
ولی متاسفانه ، نمایندگان ما که سه سال اول دوره شان ، نمایندگان " اسمی مردم در مجلس اند و سال آخر ش رو هم نمایندگان "رسمی " مجلس بین مردم و فاتحه خوانی ها !!   صرفا" به بعد تسخیر دل منسوبین برای جلب آراء دوره اخیرشان توجه دارند و بس !!!  و در واقع میروند که دیده شوند و منسوبین بگویند فلانی آمد فاتحه فلان شخص مان !!
نعوذ بالله در ذهن نماینده و کاندیداهای فاتحه خوان و نیز  لیدرهای همراه قشونشان ، معنا و تفسیرآیات سوره حمد چنین است :"الحمد لله رب العالمین : خدایا توراسپاس که باز هم فرصتی برای عرض اندام مان فراهم کردی !!
"الرحمن الرحیم ": ای مهربان ، می دانم که تو مرا دوست داشتی  که در این فرصت مناسب، شخصی رو میراندی  تاراهی برای ابراز وجود من بگشائی !! (بقول یک مثل معروف  : یکی رو میکشی تا راه را بر کس دیگر بگشائی !!)
"مالک یوم الدین" :  تو رقم  زننده و تدبیر کننده ی این روزهای بزرگ منی !!
"ایاک نعبد و ایاک نستعین " : پس الان که دیگه خیلی نیازمند توهستم عاجزانه و خالصانه از تو میخواهم و از تو استمداد میطلبم که کمکم کنی و دلهای همه این اهل عزا رو فقط بسوی من سوق بدهی !!
" اهدنا الصراط المستقیم " : تو بهترین و بی دردسرترین راهی را که می توانم به قلب هایشان نفوذ کنم و رای های شان را قبل از ان دو سه قشون کاندیداهای دیگری که ان روبرو  نشسته اند، جذب کنم  نشانم بده  ؛   
"صراط الذین انعمت علیهم " : همون راهی که قبل ازاین  به بعضیها نشان دادی و چندین نوبت ذهن و دل مردم را باهاش تسخیر کردند و روانه ی مجلس شدند  ؛
" غیر المغضوب علیهم " :  نه ان مدلی که بعضی ها را مورد غضب قرار دادی و راه کج رو به آنان نشان دادی و نتوانستند آراء این مردم را جلب کنند  !!!
"ولاالضااااالییییین " : و نه راه انهائی که هیچوقت چشم شان به صندلی نرم سبز رنگ طبی  مجلس نیفتاد  و از  اون خدمات رفاهی بی بدیل  و سلف سرویس ناب و حقوق های نجومی و مسافرت های آنچنانی با خانواده و پراز کادو های لوکس و ماشین های شاسی بلند خارجی و سفرهای خارجی و اقامت گرفتن و رانتهای  وزرائی و پیمانکاریها  و ... را نصیب شان نکردی !! تا برای همیشه گمراه بشوند ....!!!!!
دکتر داورپناه  - تهران -  هفتم دیماه نود و هشت ؛
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
مطلب قشنگی بود و مورد نیاز با توجه به اینکه بازار فاتحه خوانی های ریایی به خاطر انتخابات شلوغه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار