حملات طوفانی کاندید منتخب قشقایی ها
عسکری : بله این مار سمی که گنجشک ها جیک جیک می کنند امده که در طوایف قشقای،لر و باوی تفرقه اندازی کند و گرنه قبلا اصلا طوایف معنا و مفهومی نداشت همه برادر بودند ولی متاسفانه الان به خاطر منافع خودشان باوی و قشقایی میکنندو کار به جایی رسیده که برادر بر سر برادر خودش اسلحه می گذارد و تهدید می کند.
کد خبر: ۸۰۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹ 22 December 2019


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هومان عسکری در جمع مردم بی بی جان اباد با اشاره به عملکرد مجلس گفت: مجلس ما اگر بر تراز انقلابی و در ریل پیشرفت و توسعه انتخاب شود در سطح دنیا حرفی برای گفتن دارد . چطور کشوری که نه مبنای اسلامی دارد و نه ریل گذاری قوی سالیانه 9میلیون شغل برای مردمش ایجاد میکند ولی مجلس ما نمی تواند.
این کاندید دور یازدهم با بیان اینکه مجلس قوی نظاره گر کارهای دولت می تواند باشد و از ایجاد تبعیض و تفرقه بین مردم جلوگیری کند افزود: وقتی یک نماینده مجلسی به جای پرداختن به امورات مهم حوزه انتخابیه اش به جابجایی یک مدیر و یا معاون مدرسه ورود پیدا می کند باید انتظار بی عدالتی و تبعیض در بین مردم را داشت.
عسکری به بحث پرداخت یارانه 45هزارتومانی در سال 85 هم اشاره کرد و اظهار داشت:اگر نمایندگان مجلس مطالعه و تحقیق داشتند باید الان یارانه 45هزارتومان بر اثر تورم موجود به 200هزار تومان افزایش پیدا میکرد.
وی خاطرنشان کرد:اگر نمایندگان مجلس اگاهی و مطالعه کافی داشتند نباید برجام را در بیست دقیقه امضا می کردند،و برای کمبود بودجه 31هزار میلیارد تومانی بنزین را لیتری 3 هزار تومان افزایش بدهند بلکه باید از چند سال پیش منابع را مشخص می کردند و از 6هزار میلیارد مالیات پزشکان،8هزار میلیارد تومان مالیات  وکیلان و مالیات 5میلیون خانه های خالی از سکنه و مالیات 20 هزار میلیاردی دخانیات که در دست مافیای امریکایی و انگلیسی در داخل کشور می باشد بخش عمده ای از کسری بودجه را تامین می کردند نه ابنکه بدون برنامه بنزین را افزایش و به مردم فشار بیاورند.
عسکری افزود:این جراحی دردناک اقتصادی برگرفته از 75درصد نقدینگی می باشد که در دست ثروتمندان که فقط سه درصد مالیات می دهند و فرار 142میلیارد دلار از پول مملکت که از اموال فرزندان این مسیولین در خارج از کشور است و این مبلغ یعنی سه برابر بودجه داخلی کشور و این واقعا دردناک است.
سر و صدای گنجشک ها و مار سمی در میان طوایف ! / برای ایل قشقایی دایه مهربانتراز مادر نباشید/تا زمانی که مناظره نکنی میر شعاری نه میرشکال / عسکری : منتظر افشاگری هایم باشید / دعوت به انقلاب جوانان در 2 اسفند

وی مردم ایران را یکی از صبورترین و بهترین مردم جهان دانست و بیان داشت:هیچ مسولی هیچ دینی بر گردن این مردم ندارد بلکه این مردم هستند که طلبکارند و حق دارند چرا که انقلاب کردند شهید و اسرا دادن و تحریم شدید اقتصادی را تحمل کردند.
عسکری اظهار داشت:چهل سال است مجلس به نام اصلاح طلبی و اصولگرایی قبضه شده و الان هم بازنشسته شدند به جای اینکه از نیروهای جوان و نخبه برای ریل گذاری و پیشرفت استفاده کنند فرزند و داماد سالاری را حاکم می کنند.
وی گفت:نمایندگان همدیگر را به اتهام گرفتن رشوه متهم می کنند چرا کسی نیست نظارت کند؟ چرا طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران مسدود شد؟ چرا ادوین جعبه سیاه کسی که چندین هزار میلیارد تومان افشا کرد در ترکیه کشته شد؟ چرا ان دو مسیولی که با دلار 4200 تومانی صد هزار خودرو وارد کردند و 200 هزار میلیارد تومان سود کردند برخورد نشد؟
وی جوانان را یه یک قیام رفع تبعیض و قوم گرایی در روز دوم اسفند دعوت کرد و اظهار داشت : جوانان باید مطالبه گر باشند چرا که این اقایانی که در سطح کشور مسئول هستند از لحاظ فکری و سنی فسیل شدند و باید جوان مداری در کشور ایجاد شود.
عسکری با بیان اینکه در هفته های اخر همه خیانت های نمایندگان علیه مردم را با سند و مدرک افشاء خواهم کرد گفت:به جای اینکه در منطقه سیاه نمایی کنید بیاید با زبان خودتان مناظره می کنم تا مردم همه چیز را بدانند و اگاهی کافی برای انتخاب نماینده مجلس را داشته باشند.
سر و صدای گنجشک ها و مار سمی در میان طوایف ! / برای ایل قشقایی دایه مهربانتراز مادر نباشید/تا زمانی که مناظره نکنی میر شعاری نه میرشکال / عسکری : منتظر افشاگری هایم باشید / دعوت به انقلاب جوانان در 2 اسفند

وی خطاب به سخنان تاجگردون که گفته بود این صبح هم می اید ولی فقط گنجشک ها سرو صدا می کنند اظهار داشت : گنجشک ها اگر جیک جیک می کنند چند حالت دارد یا اول صبح گرگ و میش همه را بیدار می کنند که روشنی و صبح دارد می اید و یا جایی که مار سمی وارد می شود هشدار می دهند .
این کاندید دور یازدهم مجلس خطاب به تاجگردون گفت:تا زمانی که مناظره نکنی میر شعاری نه میرشکال!
وی افزود:در سخنرانیشان به من می گویند کاندید اجاره ای؟ بله ما قشقایی ها همه اجاره ای هستیم همه مظلوم هستیم در همه شهرستان ها در اقلیت هستیم چهل سال طلبکار هستیم ولی هیچ فقط فکرمان اجاره ای نبوده و نیست.
عسکری بیان داشت : بله این مار سمی که گنجشک ها جیک جیک می کنند امده که در طوایف قشقای،لر و باوی تفرقه اندازی کند و گرنه قبلا اصلا طوایف معنا و مفهومی نداشت همه برادر بودند ولی متاسفانه الان به خاطر منافع خودشان باوی و قشقایی میکنندو کار به جایی رسیده که برادر بر سر برادر خودش اسلحه می گذارد و تهدید می کند.
وی به بی عدالتی در منطقه بی بی جان اباد اشاره کرد و اظهار داشت:سه درصد نفتی که به شهرستان اختصاص پیدا کرده به برکت همین منطقه می باشد ولی متاسفانه فقط از این ثروت بوی نفت و گاز و الودگی های پالایشگاها و یونیت ها نصیبشان شده و حتی برای استخدام نیرو از غیر بومی ها استفاده میکنند.
عسکری بیان داشت:شهر ما به برکت نفت و گاز بودجه عمده کشور را تامین می کند ولی متاسفانه بیکاری بیداد میکند، پروژه ها اشتغال پایدار ایجاد نمی کنند،همین پتروشیمی گچساران جا نماییش مشکل دارد چرا که الودگی هوایی که از منطقه کارکنان می اید سرطان زاست و تا چند سال دیگر زندگی در این مکان غیر ممکن می شود و این پروژه توجیه اقتصادی ندارد جز اینکه زمین این پتروشیمی به وسیله رانت خواری در اختیار این پروژه قرار گرفته
وی در پایان خطاب به کاندیدای دیگر افزود :دایه مهربانتر از مادر برای ایل قشقایی نباشید بگذار جوانان قشقایی در روز دوم اسفند کاندید منتخب خودشان را تعیین کنند و تفرقه اندازی نکنید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اقبالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
االحق و انصاف دکتر عسکری مرد توانمند وباسوادی است واین توصیف مار سمی خیلی جالب بود هر چند من خودم دهدشتی هستم ولی اگر روز رای گیری گذرم به گچساران خورد بدون شک به ایشان وبر نامهایش رای میدم
آه مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
امیدوارم که مارواقعی ................ رونابود کنه که روزگار منو نابود کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار