کد خبر: ۷۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 20 August 2015
س، تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان که در مسابقات جهانی برزیل که روزهای 24 و 25 مردادماه در شهر سالوادور برگزار شد با کسب 2 مدال طلا، 4 نقره و 62 امتیاز بالاتر از تیم‌های آذربایجان و روسیه عنوان قهرمانی جهان را برای دومین سال متوالی به خود اختصاص داد، موضوعی که در تاریخ رشته کشتی بی سابقه بود و برای نخستین بار یک تیم در کشتی برای دو سال متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد.

* قهرمانان جوان کشورمان در حالی بامداد امروز با استقبال حمید بنی تمیم، دبیر فدراسیون کشتی، عسگری، مدیر روابط عمومی فدراسیون و سلطانعلی ترخاق و مسئولان بانک پاسارگاد ساعت 4 بامداد امروز (پنجشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شدند که طبق معمول خبری از مسئولان ورزش کشور و کمیته ملی المپیک برای استقبال از آیندگان و پشتوانه های کشتی نبود.

* این موضوع که با تعجب حاضرین همراه بود باعث دلخوری کشتی گیران و اعضای تیم شده بود که با وجود خلق چنین کار بزرگی خبری از مسولان ورزش نبود، اما در طرف مقابل مردم و تعدادی زیادی از خانواده های کشتی گیران و حتی مسافران حاضر در فرودگاه در استقبال از قهرمانان کشورمان سنگ تمام گذاشتند و آنها را مورد تشویق قرار دادند. حتی تعداد زیادی از مسافران با قهرمان جوان کشتی آزاد عکس یادگاری گرفتند.

* شهرام چراغی، مدیر تشریفات فدراسیون کشتی نیز مانند همیشه پر تلاش ظاهر شد و با توجه به سفر طولانی و حدود سی ساعته و خستگی اعضای تیم ملی کشتی آزاد جوانان و با وجود ترافیک شدید در گیت های ورودی به ایران، با توجه به ارتباطات خوب خود با باز کردن گیت جداگانه ای با همکاری مسئولان و نیروی انتظامی فرودگاه امام خمینی (ره) برای اعضای تیم، موجبات ورود بدون درد سر اعضای تیم را فراهم کرد.

* تیم ایران با کسب 2 مدال طلا توسط ایمان صادقی در وزن 60 کیلوگرم و مجتبی گلیج در 84 کیلوگرم و 4 نقره توسط علیرضا گودرزی در 50، رضا مظفری در 74، سیدایمان حسینی در 96 کیلوگرم و امین طاهری در 120 کیلوگرم با 62 امتیاز از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار