نخستین لیگ فوتبال کودکان کار و خیابان با حضور ٢٠ تیم از مناطق محروم و حاشیه‌نشین سراسر کشور در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ 18 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ایسنا یک انجمن مردمی به نام جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی(ع) در نظر دارد پس از سال‌ها فعالیت در نقاط مختلف کشور، مسابقات لیگ فوتبال کودکان کار و خیابان را بین تیم‌های پرشین از شهرهای تهران، البرز، مازندران، گلستان، مشهد، زنجان و شیراز برگزار کند.

این رقابت‌ها در دو رده سنی نوجوانان و نونهالان برگزار می‌شود و در هر رده سنی یک لیگ و در هر لیگ ١٤ تیم حضور خواهند داشت.

بازیکنان تیم‌های شرکت‌کننده را نیز کودکان و نوجوانان ٩ تا ١٦ ساله که اغلب از کودکان کار و خیابان یا خانواده‌های محروم و در محله‌های معضل‌خیز خواهند بود، تشکیل می‌دهند.

کادر فنی و سرپرست تیم‌ها نیز از اعضای داوطلب جمعیت امام علی(ع) که همگی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند، تشکیل خواهد شد.

قرار است کلیه هزینه‌های برگزاری لیگ و امکانات تیم‌ها از طریق کمک خیرین، افراد نیکوکار و حامیان مالی تأمین شود. جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی(ع) برای تحقق اهداف خود در حمایت از کودکان محله‌های محروم و معضل‌خیز، اقدام به ایجاد تیم‌های فوتبال حرفه‌ای در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان از میان کودکان کار و خیابان ساکن مناطق محروم، حاشیه و معضل‌خیز در کشور کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار