نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه از تخفیف هتل‌ها و مراکز اقامتی این استان به زوار اربعین خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 03 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،سیروس گل‌عنبر اشاره به آمادگی هتل ها و مراکز اقامتی برای ایام اربعین اظهار داشت: شرایط برای پذیرایی از زوار اربعین فراهم است.

وی افزود: ۲۰ هتل و واحد اقامتی در شهرستان قصرشیرین و یک هتل و سه مهمان پذیر در اسلام آباد غرب افزون بر ظرفیت ۱۱ هتل و ۱۶ مهمان پذیر شهرستان کرمانشاه آماده پذیرش زوار اربعین است.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه با بیان اینکه این ظرفیت افزون بر ظرفیت زائر سراها و مساجد است، عنوان کرد: بازگشایی مرز خسروی فرصتی است و در این راستا مسئولان استانی با حساسیت خاصی متفاوت از سالهای قبل در راستای رفاه زائرین اربعین به ساماندهی امور می پردازند.

این مسئول تصریح کرد: تمامی واحدهای اقامتی در شهرستان قصرشیرین مورد بازدید قرار گرفته و برای رفع موانع موجود چاره اندیشی شده است.

گل‌عنبر خاطرنشان کرد: امسال هیچ گونه افزایش نرخی در قیمت هتل ها و مهمان پذیرها نداریم و برای زوار در صورت امکان تخفیف ارائه خواهد داد اما این تخفیف‌ها رسما اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: مدیران واحدهای اقامتی نهایت همکاری را با زائرین به عمل خواهند آورند؛ مرکز بهداشت و درمان به همراه میراث فرهنگی و دیگر دستگاه های مربوطه بر نظافت مراکز اقامتی نظارت دارند.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت: از مدتها قبل سازمان میراث فرهنگی جلسات مکرری را با مدیران هتل ها و مراکز اقامتی برای پذیرایی هرچه مطلوب تر زوار اربعین برگزار کرده است.

وی عنوان کرد: همچنین یکی از هتل های بزرگ کرمانشاه در مرز خسروی نیز موکبی را برپا کرده است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار