کد خبر: ۷۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 17 August 2015

 شهردار رشت با اشاره به اینکه پروژه ساماندهی پارک محتشم به صورت BOT دنبال می‌شود، گفت: بسته سرمایه‌گذاری تالاب عینک در حال تهیه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدعلی ثابت‌قدم در جلسه طرح سوال از شهردار رشت با اشاره به اینکه اعضای شورا شش سوال را مطرح کردند، اظهار داشت: سوال اول در مورد جابه‌جایی نیروها است، در این جابه‌جایی‌ها چابکی و کارایی مدنظر بوده است.

وی استفاده از نیروهای جوان و متخصص را مورد تاٌکید قرارداد و افزود: در انتصابات سعی کردیم انگیزه خلاقیت و علم را مدنظر داشته باشیم و خروجی عملکرد مورد توجه بوده است.

شهردار رشت با اشاره به سوال دوم و افزایش تعداد دستفروشان گفت: برای جمع‌آوری و ساماندهی دست‌فروشان دو رویکرد ایجابی و سلبی وجود دارد و برای ساماندهی ما نیاز به بسترسازی داریم.

ثابت‌قدم با بیان اینکه در حوزه سد معبر و تخلفات ساختمانی برنامه‌ها و مطالعاتی را تدوین کردیم گفت: ایجاد بازاچه‌هایی برای ساماندهی دست‌فروشان پیگیری شد و ما در کشورهای پیشرفته هم شاهد وجود دست‌فروشان ساماندهی شده هستیم.

وی با اشاره به شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر تاٌکید کرد: بسته‌های سرمایه‌گذاری تهیه شده است، به طور مثال بسته سرمایه‌گذاری تالاب عینک در حال تهیه است.

شهردار رشت گفت: پروژه ساماندهی پارک محتشم به‌صورت BOT در حال بررسی است و احداث مددسرا برای کسانی‌ که ناهنجاری اجتماعی دارند در دستور کار است.

ثابت‌قدم برآورد هزینه‌های عملیاتی و پروژه ها را مورد تاٌکید قرارداد و تصریح کرد: کارنامه مشخصی روی میز است و در مورد بودجه نیز توضیحات مکتوبی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه انواع برنامه‌ها با نگاه سرمایه‌محور در شهرداری تعریف شده است، خاطرنشان کرد: محله به محله ایرادات را بررسی کردیم و میزان هزینه‌ها تعیین شده است و بسته هزینه‌ای هر محله برای رسیدن به محله ایده‌آل تهیه شده است.

شهردار رشت ساماندهی رودخانه‌های رشت را مورد تاٌکید قرارداد و تصریح کرد: فاضلاب‌های بیمارستانی به تفکیک بررسی شده است و برآورد هزینه و متولی آن مشخص شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار