رضا حسنعلی زاده کوهنورد معلول اردبیلی به دومین قله مرتفع ایران صعود کرد.
کد خبر: ۷۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 17 August 2015
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی بهزیستی اردبیل ، حسنعلی زاده معلول جسمی و حرکتی که سال هاست از پروتز پا استفاده می کند با عزمی راسخ و اراده ای آهنین برای ششمین بار به قله سبلان صعود کرد تا بار دیگر ثابت کند معلولیت محدودیت نیست .
سبلان دومین قله مرتفع ایران با 4811 متر ارتفاع در استان اردبیل و شهرستان مشگین شهر واقع است.
رضا حسنعلی زاده پرچمدار گروه کوهنوردی بهزیستی شهرستان اردبیل گفت: از کودکی وقتی چشمم به سبلان می افتاد آرزویم صعود به این قله زیبا بود تا این که روزی با خود گفتم من می توانم و عزم خود را جزم کردم و با تمرین توانستم به آرزوی دیرینه خود برسم.
او افزود: روزی دوست داشتم کسی کمکم کند تا به سبلان صعود کنم و امروز که برای بار ششم به خواسته ام رسیده ام بسیاری از من می خواهند که آنها را با خود به سبلان ببرم ، امروز با صدای بلند می گویم : معلولیت محدودیت نیست.
داور علی اکبری سرپرست اداره بهزستی شهرستان اردبیل هم با قدردانی از رضا حسنعلی زاده اظهار امیدواری کرد معلولان همچون وی حضوری جدی و موثر در تمام عرصه های جامعه داشته باشند.
او افزود: بهزیستی شهرستان اردبیل از هیچ گونه حمایتی از جامعه هدف خود در چهارچوب قانون دریغ نکرده و از حرکت باز نخواهد ایستاد.
وی از معلولان خواست با الگو قرار دادن افرادی چون رضا حسنعلی زاده فعل خواستن را صرف کنند و معلولیت را مانعی برای زندگی متصور نشوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار